Gözlerimiz bulustugu an sırıtarak konusmaya basladı.Bu sırada benim cene bi metre asagıda hala. "Ben Mete Sever, Aydın Didim den geldim.Babam polis oldugundan tayinimiz cıktı.İyi gecinelim." Bi yandan sırıtırken bana dogru gelmeye basladı.Anca agzımı kapatabilmistim.Ayaga kalktım Birnur gecmem icin yer verdi.Tam karsı karsıyaydık. Bi anda sokun etkisinden cıkıp butun gozlerin uzerimizde oldugunu umursamadan "METEEEEE!!!!" diye cıgırıp boynuna atladım "Dur deli kız bogcan beniiii" derken ikimiz de kahkaha atıyoduk.
-Metenin Agzından-
Babamın tayini cıkınca Aydından ayrılcam diye cok üzülmüstüm.Basket grubumuz vardı kaptanları bendim. Acaba yeni okulda basket takımı var mıydı? cok merak konusu.Babam İstanbulda Benginin okuluna gidecegimi soyleyince uzuntunun yerini bi anda kocaman bi sevinc almıstı.
Bengi ve ben ilkokul caglarından tanısıyoruz.Babalarımız evlenmeden once arkadaslarmıs. 3.sınıfın yaz tatilinde Selim amca (Benginin babası) Didimde kucuk bi yazlık ev almıstı. O yaz tanısmıstık kıvırcık kuzuyla :D
Şansıma Bengiyle aynı sınıfta oldugumuzu ögrendim.Bu tabiki babamın isiydi.İkimizde sayısal okuyunca kolay olmustu tabii.
Biraz gec girdim sınıfa su kayıt isleri vs vs. Sınıfa girdigimde hocaya gulumsedim zayıf kısa boylu genc bi bayandı, tatlı buldum onu.Beni.gorunce sınıftakilerin sesi kesildi.Benim gozlerim Bengiyi arıyodu.
Cam kenarı 3.sıra iki kız us uste yatıyo onlara diktim gozlerimi. Ustte olan kumral sevimli kız sok olmus bi sekilde bana bakıyodu. (diger herkes gibi) Bunun nedeni belki kaslı vücudum , uzun boyum , belkide mavi gozlerim ve dagınık saclarım olabilirdi.Belki de hepsi birden :D Sevimli kızın durtuklemesine dayanamayıp kafasını kaldıran kıvırcık kuzuyla goz goze geldigimizde gozleri portledi agzı bi karıs acıldı. O kadar komik gozukuyodu ki daha sonra bu konuyu tekrar acıp onunla dalga gececegimi aklımın bi kosesine not aldım. Bu sırada ogretmen masasına gelmis ve kendimi tanıtmaya baslamıstım. "Ben Mete Sever Aydın Didimden geldim.Babam polis oldugundan tayini cıktı iyi gecinelim." Bunları soylerken minik kıvırcıga bakıp sırıtıyodum.Agır adımlarla ona ilerlerken butun gozler uzerimizdeydi biliyorum.Bengi soku yeni atlatmıs arkadasının ustunden dogru gecip karsıma dikildi.Yuzunde kocaman bi sırıtısla "METEEE!" diye cıglık attı ve boynuma atladı.Nasıl da ozlemisim dondurdum onu sarılıken bi yandan da kahkaha atıyoduk "Dur deli kız bogcan beniii."
-Birnurun Agzından-
Resmen kilitlendim okula yeni gelen cocuk bu kaslı yakısıklı cocuk muydu? (eren duysa canıma ot tıkar) Olanlara sok olmus bi sekilde bakarken Bengi "METEEE" diye haykırınca dustu benim köseli.Bu o cocuk, Mete namı diger Mavis.Benginin yazlıktan arkadası.Ben de onlar kadar sevinip sırıtmaya basladım.
-Bengisu nun Agzından-
"Seni pataklıcam nasıl haber vermessin yaa hala inanamıyorum Meteee... ayy cok mutluyuum.." "İste sırf bu tepkiler icin kıvırcık kuzum benim" deyip yanagımdan makas aldı.Sonra bize sırıtarak bakan Birnura dondum.
"Birnuuuur" gulerken bi bana bi ona bakıyodu ayaga kalktı " Meshur yazlık arkadası, Balkanların ve Didimin en mavis olan kupeli cocugu" ucumuzde haykırıyoduk resmen Birnur devam etti " Ben de Birnur, Metee hosgeldiiin" diye gulerken el sıkıstılar.
"Ooo benim kıvırcık kuzumun biricik yandası ve sevgilisine sırılsıklam asık olan Birnuur hosbulduuum" "Aah Erenle olan askımızın namı taa Didimlere kadar gelmis ne mutlu bizeeee" dedi.Lafa atladım hemen "Niye lafları uzatıyoz olum hahahah sacmaladık yine hadi Mete benim arkam bos oraya gec" Enes e donup "Enes" dedim gulumseyip "Buyur kardesim hosgeldin" dediginde erkekce bi selamlasmanin ardından oturduk.hepiniz.Bu sırada zil caldı ama biz sohbete devam ettik. "Mavis Enes sınıf baskanımız aynı zamanda futbol takımının kaptanı, Enes Mete de profesyonel basket oynuyo."
Birnur "Profesyonel mi basket mi seni Erenle tanıstırmalıyım o bi bana bi de basketbola asık" dediginde hepimiz kahkaha attık. "Tanısalım bakalım cifte asıgımızla" "Tamam o zaman cıkısta sen de bizimle gel" dedi Birnur sonra da ayıp olmasın diye "Enes sen de gel vakit geciririz hep beraber " dedim gulumseyerek "Cok isterdim bengisu ama takımla antremanımız var daha sonra baska bi seyler yaparız " deyince gulumseyerek karsılık verdim.
Evet bu bolumu nasıl buldunuz ve uzgunum mavisin resmini yukleyemedim :(( nasıl yuklendigini ogrenince ilk mavimizin yaninda birnur ve eren ikilisini de paylascam :)) opuldunuuz :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIN CİLVESİ
Teen FictionHayatına bi takım eksiklerle baslayan genc kızımızın hayatın zorluklarına karsı nasıl mücadele ettigi ve yasadıklarını birlikte hissetmeye var mısınız ?