6.BÖLÜM

18 2 2
                                    

Özür dilerim yine sozumu tutamadım.:(( Ama telafi etmek icin birazcık daha uzun bi ve heyecanlı bi bölüm yazdım fazla uzatmak istemiyorum opuldunuz :**

Dersler yine monoton devam ediyo.Tenefuslerde bos derslerde Birnur ve Meteyle surekli test cozme cabası icindeyiz.

Okul bitince yine Eren geldi cikisa cok seviyorum bu ikiliyi birbirlerine iyi geliyolar mutluyum onlar adına.

Şimdiye kadar hic sevgilim veya erkek arkadasım diye tabir edilecek biri olmadı hayatımda.Olmasını tabiki isterdim.Babam dısında bana destek olabilecek ona sarıldıgımda dertlerimi unutabilecegim basımı yaslıyabilecegim bir omuz...

Meteyle Birnur da var tamam onlarda da boyle hissediyorum ama.. Demek istedigim gozlerine baktıgımda bakıslarının derinliginde kayboldugum.Goz goze geldigimizde hani filmlerde olur ya midemde kelebekler ucusuyomus gibi hissedilir oyle hissetmek istiyorum.Bana her seyden cok deger versin.Beni onemsesin sevsin hep.Onu hep cok ozliyim yanimdayken bile bakmaya kiyamiyim. Tamaam tamam cok hayalperestim kabul.Ama oyle olsa fena mı olurdu?

Simdi derslerine odaklan Bengi. Ask mesk neymis oyle? Son senede atese mi atcan kendini? Sabret kızım illaki senin de karsına beyaz atı olmasa da hayalindekine benzeyen bir prens cıkacaktır.

Yanii...Umarım oyle olur.

İki gun sonra cooook onemli bi macımız var :D onun icin Eren ve Mete yanımızdan ayrıldı.Birnurla ben yurumeye basladık.Zaten evlerimiz cok yakındı birbirine Birnurlar hemen alt sokagımızda oturuyolar.

Eve geldigimde biraz biseyler atıstırdıktan sonra nasılsa dunden kalma yemekler var diyerek direk odama cıktım.Test cozmeye basladım ama bugun olanpar takıldı aklıma.Ben ilk defa Meteyi o kadar korkunc gormustum.Umarım bi daha oyle dengesizlere denk gelmeyiz.Ve umarım Meteyle o cocuk bi daha karsı karsıya gelmez...

Sonunda mac gunuuu :))) Cok heycanlıyız Birnurla.Acıkcası Metenin mukemmel basket oynadıgını biliyorum ama Erenin de bi o kadar iyi olduguna bicok kez sahit oldum.Buyuk bi mac olacak anlasılan.

Sabah erkenden kalkıp hazırlandım.Bugun hem moral olsun diye hem de iki gun once sorun cıktıgı icin yapamadıgımız kahvaltıyı yapmak icin yola cıktım.Ama bu sefer Birnur la Eren de bizimle gelecekti.

Bizim kafede bulusup guzel bi kahvaltı yaptıktan sonra Erenle ayrıldık.Okul cıkısında arkadaslariyla birlikte gelecekti.Üc kafadar okula dogru yurumeye basladık."Metecin seni severim bilirsin ama kusura bakma canım ben sevgilimin yanındayım.Yenilince seni teselli etmeye gelcem ama bak söz."dedi Birnur yalandan uzgun ifadesiyle o kadar komik gozukuyodukii.Mete kahkahasını koyuverdi.tabii bizde.Baska cevap vermedi Mete cunku 'son gulen iyi guler'den  yanadır hep.

Derslere girdik gun sorunsuz guzel devam ediyodu.Son derse girince zil calsın bian once diye dua ettim.Cunku ders almancaydı ve ben ciddi anlamda bu dersi sevmiyodum.

Zil calınca Mete spor cantasını alıp soyunma odasına gitti.Biz de Birnurla onun esyalarını da toplamaya basladık."Eren gelmis az once mesaj attı" dedi "Tamamdır benim isim hadi Mete de giyinmistir."dedim Biz koridorda yavas yavas yururken bizim sınıftan Merve kosarak yanımıza geldi nefes nefese kalmıstı kesik kesik konusmaya basladı "Bengisu....Mete....kavga cı-" o daha lafını tamamlayamadan kosmaya basladım.O merdivenleri inip nasıl bahceye cıktım bilmiyorum her sey cok hızlı olmustu.

Buyuk bi topluluk vardı bahcede ortada bi bosluk.Aralarına daldim kalabalıgın Mete.... dudagı kanıyo karsısında da gecen gunki cocuk ve onun patlamıs kaşı....

"Aman Allahım Meteee!!" dedigimde hala cocugun yakasını tutuyodu.Bana baktıgı an arkadan bi cocuk Metenin kollarından yakaladı.Karsısındaki cocuk yumrugunu Metenin karnına gecirdiginde cıglık attım."Noluyo laaan!!" diye birisi bagırarak Metelerin yanına daldı,Eren.Gecen gunki cocugu tekmesiyle uzaklastırdı.Sonrada Meteyi tutan cocuga yumrugunu gecirdi."Cagrı defol git! Niye geldiniz lan buraya bide iki kisi gelmissiniz cocugun ustune adam mısın lan sen?!" dedi."Sen karısma Eren emin ol karısmak istemezsin.Simdi aramızdan siktir olup git!" "Gidiyin oyle mi? Kardesime ulasman icin once bizi gecmen lazım Cagrı!!" dediginde Erenin arkadasları da Meteyle Erenin arkasına gecti.Sonra Enesler de gelince...

Off Allahım cok buyucek bu olaay!...

Cagrı denen cocugun arkasındaki kalabalık teker teker yol actılar.Ben de herkes gibi mal mal bakmakla yetiniyodum.Ne yapabilirdim ki...

Arkadan gelen cocuk iri govdesi siyah sacları ve sert bakıslarıyla...Uvv sen nasıl biseysin oyle?Ne diyorum ben ya cidden psikopat mı bu?Tipe bak -yeme benii az once ne diyodun..- ic sesime kulak vermemeye calıstım.

"Ooo Eren Bey artık kavgalarıma da mı karısır oldun?"dedi cocuk. "Ayaz defolun gidin burdan o gunku meselede katdesim haklıydı.Cagrı agzının payını aldı.Veya hala alamamıs.Simdi Cagrıyı da al ve gidin buradan" "Sen ne zamandan beri bana emir veriyosun-" cumlesine devam edemeden daldım ortaya dayanamadım sonucta butun her sey benim yuzumden basladı.

"Yeter yabu ne boyle eskiya mısınız? Geliyosunuz okulun ortasında kavga cıkarıyosunuz.Bana bak..." Cagrıyı gosterdim parmagımla "Kambersiz dugun olmazmıs ben de ne zaman gelceksin diye seni bekliyodum." dedi lafımı bolup.Yüzsüüz. "Bana bak"diye tekrar ettim. "Eger o gun ben ozur diledigim halde sen serefsizlik yapıp bana zarar vermeseydin Mete agzının payını vermezdi.Simdi sen arkandaki itlerinle beraber ne yapmaya calısıyosun ?!!!" "Bengi yeter! Git burdan !!" "Sen sus!! Bu olay benim yuzumden oldu ben kapatıyorum.Bana bakın defolun gidin.Duydunuz mu beni?!Yeter lan sizlerle mi ugrascaz.Tek tek mi gek mi geliyosunuz?! Dag basımı burası ? Sen.." Cagrıyı gosterdim ve ustune yurumeye basladım. Bogazım bagırmaktan feci acıyodu ama pes etmek yok. Onunde durdugumda sırıttı piç.Dizimi alt tarafına gecirdim. "Aah!? Seni orro-" "Bu, bana zarar verdigin ve kardesime el kaldırmaya cesaret ettigin icindi." dedigimde herkesten 'Owvv' falan dedi.O hala yerdeyken arkasına dogru baktım.O cocuk, Ayaz beni sırıtarak izliyodu.O boyle baktıkca daha da sinirlendim. "Ne guluyosun bee?!! Sunu alın gidin burdan!" diye bagırdım Ayaza bakıp.

Ben masumum der gibi ellerini havaya kaldırdı "Sen nasıl istersen prenses" dedi gulerken. Sonra gulumsemesini sildi ve kafasıyla yanındaki cocuklara Cagrıyı isaret etti.Onlar Cagrıyı gotururken hızlıca Metenin yanına gidip ayagına tekme attım "Aah" diyerek ayagını tutmak icin egildi kafasına vurdum. "Salak, gerizekalı, mankafa.Niye karsılık veriyosun teksin bir de aptal ya ciddi  bisey olsaydı gerizekalı.." ben boyle sacma sapan hem ona vurup hem de konusurken daha dogrusu höykürürken vurma girisimlerimi engelledikten sonra sımsıkı sarıldı bana.Gozlerimden yaslar akarken "Cok korktum Mete ya bisey olsaydı?" sesim fısıltı halinde cıkmıstı. "Şşt gecti kıvırcık kuzum iyiyim ben bak turp gibiyi.Gerci senin elin onlarınkinden daha agırmıs aaah ayagım hala acıyo."dediginde hafiften omzuna yumruk attım gulerken.Birbirimizden ayrınca kalabalıgın dagıldıgını gorduk.

"Heey eziklercok sey yasadık mac bugun olacak ne olursa olsun biraz eglenmek bizim hakkımız degil mi ama?" diyerek Birnura goz kırptım. Gulumseyip basıyla beni onayladı.

Eveet yine bir gun icinde onlarca duygu yasamayı basardım...

HAYATIN CİLVESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin