1. Bölüm YENİ BİR BAŞLANGIÇ

98 3 1
                                    

{İlk kitabım ve kendi hayatımdan birazda hayal gücümü katarak yazacağım umarım beğenirsiniz : ) }

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Birgün..

Sabah uyandığımda kafamı öne atarak saçlarımı topuz yaptım. Daha sonra ayakkabılarımın bacığını bağlayıp, kulaklığımı kulağıma takıp koşmaya başladım. Sahile doğru ilerledim, koşarken telefonum çaldı. Arayan kişi annem'di

-Efedim anne

-Günaydın kızım, napıyorsun

-Günaydın, sabah koşusu anneciğim sen?

-Bizde babanla kahvaltı yapıyoruz, merak ettik öyle seni

-Tamam anne iyiyim ben, seni daha sonra ararım

-Tamam kızım kendine iyi bak, öptüm

-Görüşürüzzzz

Annemlerle pek aram iyi olduğunu söyleyemem. Çünkü yıllardır hep ayrıyız 1 sene olmuştur benim onları görmeyeli.

Eve geldiğimde duş alıp kendime önce iş daha sonra ev bakmaya başladım. 2 hafta oldu evde yatıyorum, parada suyunu çekti zaten eh biyerden tutmak lazım artık.

Çıktım önce bir holding daha sonra küçük ev satış ofisine gittim.

Holding benim için daha iyi sanırım, içim sindi ortamıda güzel serviside var maaşıda çok yüksek, tam aradığım iş.

Bir emlakçı buldum önce kendi evimi satmak istediğimi söyledim, ve başka bir ev aradığımı. bahçeşehir tarafı çok güzel bir siteye gittik evin fiyatıda uygun zaten, benim evin fiyatıyla arasında birşey yok. Kredi çekip ödeyeceğim mecburen, babamdan para istemem onlarada söylemicem ev aldığımı geldiklerinde çoktan borcu biter buranın.

Ev çok güzel, hoş, kutu gibi bolkonuda geniş mutfağı amerikan mutfak işte tam bana göre 2+1 bir odasını kıyafet odası yaparım, istediğim gibi boyar dizayn ederim kredi çekmişken daha fazla çekerim olur biter.

Adamla anlaştık ben o eve yerleşene kadar orda duracağım, daha sonra evden çıkacağım, birde otele gidip para harcayamam.

Arabama binip eve doğru yol aldım.

Kafamda hâla holding var inşallah ararlar diye, tekrar telefonum çaldı arayan kişi Damlaydı.

-Efendim canım

-Gamzeeeee buraya gel çok acil anlatmam gereken şeyler var .

-Anlat kızım delirtme beni.

-Ya gel hadi ama korkma kötü değil iyi birşey .

-Peki geliyorum . dedim ve arabayı damlanın evine doğru sürdüm.

Kapının önüne geldiğimde içimden sövüyorum Damlaya meraklandırıp söylemediği için ama hadi bakalım şimdi öğrenicez herşeyi.

Kapıyı elif açtı

-Hoşgeldiniz Gamze hanım, bahçedeler

-Hoşbulduk elif, tamam.

Yaklaştıkça müzik sesleri çoğaldı, çoğaldı, çoğaldı.

Yüzümde istemesemde bir tebessüm oluştu, veeee bizimkiler havuzun içinde parti veriyolar resmen ama sadece 1kişi havuzun etrafında, elinde viski bardağıyla onları izliyor.

Şaşırdıımmm,

Ama yakışıklı bayaa, çoçuktan gözümü alamadım bir an, neyse gamze şimdi sırası değil diyerek bizimkilere laf atıyorum tabi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbim Seni SeçtiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin