ep.8

3K 302 31
                                    

hall ခန္​းထဲမွာကြၽန္​​ေတာ္​ႏွင္​့jimin​ထိုင္​​ေနၿပီး5mins​ေလာက္​အၾကာမွာ audition​ေအာင္​တဲ့​ေနာက္​ႏွစ္​​ေယာက္​ထပ္​​ေရာက္​လာတယ္​

"​ေဟ့​ေရာင္​ Min Woo မင္​းသိၿပီးၿပီလား ကိုယ္​့အ​ေဖကိုသတ္​ၿပီး ​ေထာင္​က်သြားတဲ့အ​ေကာင္​ ​ေၾကာင္​း​ေလ...ဟဟအဲ့​ေကာင္​က ​§႐ွက္​မ႐ွိ audition လာ​ေျဖတယ္​ကြ....auditionကိုအဆင္​့1နဲ႔​ေအာင္​တာ ​ေသြး႐ိုးသား႐ိုးမဟုတ္​ႏိုင္​ဘူးကြ....ငါတို႔bossကိုတစ္​ခုခု ၿခိမ္​း​ေျခာက္​ထားလို႔ျဖစ္​မွာ...."

သူတို႔​ေျပာ​ေနတဲ့စကား​ေတြအားလံုးကြၽန္​​ေတာ္​့ကို​ေျပာ​ေနတယ္​ဆိုတာ သိ​ေပမဲ့ျပသနာမျဖစ္​ခ်င္​လို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​မၾကားသလို​ေနလိုက္​တယ္​.....jiminက​ေတာ့ ​ေဒါသ​ေတြအရမ္​းထြက္​ၿပီးဆြဲထိုးမယ္​လုပ္​​ေနလို႔ မနည္​းဆြဲထားရတယ္​.....က်​ြန္​​ေတာ္​မၾကားသလို​ေန​ေတာ့ Min Wooနဲ ့ Chen Ho ထိုႏွစ္​​ေယာက္​ကကြၽန္​​ေတာ္​ထိုင္​​ေနတဲ့ဘက္​ကို​ေလ်ွာက္​လာၿပီး.....

"မင္​းကို​ေျပာ​ေနတာကြ ​ေထာင္​ထြက္​​ေကာင္​ရ မၾကားဘူးလား..."

ရန္​လာ စတာသိသာ​ေနတာပဲ...က်​ြန္​​ေတာ္​အခုခ်ိန္​မွာ ရန္​ျဖစ္​လို႔ auditionကထြက္​ရရင္​ မျဖစ္​ဘူး​ေလ....
'Kim Tae Hyung ငါမင္​းကိုအမ်ားႀကီး​ေမ်ွာ္​လင္​့ထားတယ္​​ေနာ္​...3​ေယာက္​ထဲမွာမင္​းပါရမယ္​.....ငါ့ကိုစိတ္​ပ်က္​ရ​ေအာင္​မလုပ္​နဲ႔နားလည္​လား...'ဆိုသည္​့ boss​ေပါက္​စရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ ​ေဒါသ​ေတြကိုထိန္​းခ်ဳပ္​ကာ.....

"Sorry ငါရန္​မျဖစ္​ခ်င္​ဘူး"

"ငါက​ေတာ့ မင္​းနဲ႔ရန္​ျဖစ္​ခ်င္​တယ္​ ​ေ-ြးမသား"

​ထိုစကား​ေၾကာင္​့မ်က္​လံုး​ေတြပါျပာသြားသည္​.....ဒီ​ေကာင္​ကြၽန္​​ေတာ္​့ ​ေမ​ေမကိုထိခိုက္​​ေျပာဆို​ေနတာ....က်န္​တာကိုသည္​းခံႏိုင္​​ေပမဲ့ဒီအခ်က္​ကိုကြၽန္​​ေတာ္​လံုး၀ သည္​းခံႏိုင္​ပဲဆြဲထိုးမိတယ္​

"အဲ့ဒါ ဘာျဖစ္​​ေနၾကတာလဲ"

"ဟင္​ boss"

ဒီ​ေန႔ bossရဲ႕မ်က္​ႏွာ​ေလးက မ်က္​​ေမွာင္​ၾကဳတ္​ ထားရံုသာမက စိတ္​ဆိုး​ေန၍ နီရဲ​ေနသည္​ ....ပါး​ေလးႏွစ္​ဖက္​မွာနီရဲ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ ထိုboss​ေပါက္​စ မွာ စိတ္​ဆိုး​ေနတာ​ေတာင္​ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​း​ေနလြန္​း​ေနရဲ႕......'အာ Taehyung အခုျပသနာတက္​​ေနတာ​ေနာ္​ bossကိုငမ္​းရမဲ့အခ်ိန္​မဟုတ္​ဘူး'

Water (or) Wine?[complete]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora