ep.7

3.2K 283 48
                                    

Next day

ဒီ​ေန႔ကြၽန္​​ေတာ္​စိတ္​​ေတြအရမ္​းလႈပ္​႐ွား​ေနတယ္​...
ကြၽန္​​ေတာ္​ audition ​ေအာင္​ပါမလား...မသိ​ေတာ့ဘူး'ကိုယ္​ကအတိတ္မွာျဖစ္ခဲ႔တဲ႔ ကိစၥစိတ္မ၀င္စား​​​​ဘူး' ဆိုတဲ့ boss​ေပါက္​စရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ ​ကြၽန္​​ေတာ္​ အား​ေတာ့႐ွိသြားသည္​......ထိုက​ေလးမွာအလြန္​ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​း​ေၾကာင္​း​ေတာ့မိမိသတိထားမိပါသည္​...ကို႔ထက္​ႀကီးသည္​့သူမ်ားကိုစကား​ေျပာရာတြင္​'ကိုယ္​' ဟုနာမ္​စားသံုး​ေသာ​ေၾကာင္​့ လူႀကီးျဖစ္​ခ်င္​​ေနသည္​့က​ေလး​ေလးႏွင္​့ပင္​တူသည္​....မ်က္​လံုး၀ိုင္​း၀ိုင္​း​ေလးမ်ားမွာလည္းတစ္​လက္​လက္​ႏွင္​့အလြန္​ပင္​ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​လွသည္​...ခပ္​ပြပြ​ေလးႏွင္​့ၾကည္​့လို႔​ေကာင္​း​ေသာႏွာ​ေခါင္​း​ေလးမွာလည္​းတစ္​မ်ိဳးၾကည္​့လို႔​ေကာင္​း​ေနျပန္​သည္​......ဆြဲ​ေဆာင္​မႈ အ႐ွိဆံုးမွာထိုက​ေလး၏ ႏႈတ္​ခမ္​း ရဲရဲ​ေလးပင္​....စကား​ေျပာလိုက္​တိုင္​း​ေ႐ွ႕သို႔ဆူထြက္​လာသည္​့ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးမ်ားမွာ​ခ်စ္​စရာ အတိ......​ေတြးရင္​းႏွင္​့လူက​ေရဆာလာသလို.....

"အား......Kim Tae hyung မင္​းဘယ္​​တုန္​းကလူတစ္​​ေယာက္​ကို​ေသ​ေသခ်ာခ်ာ လိုက္​ၾကည္​့ဖူးလို႔လဲ...ဟင္​ 8:30 ဟာကြာ​ေနာက္​က်​ေတာ့မွာပဲ ဟို​ေပါက္​စက​ေနာက္​က်ရင္​​ေဒါသထြက္​အံုးမယ္​"

agency သို႔ taxi အျမန္ငွားလာရသည္​့ agency​ေ႐ွ႕​ေရာက္​​ေတာ့8:55....​ေသစမ္​း5mins ထဲနဲ႔hallခန္​းထဲကိုဘယ္​လိုသြားရမလဲ......hallခန္​းထဲ​ေရာက္​​ေတာ့လူ​ေတြအကုန္​စံု​ေနၿပီ ျဖစ္​သည္​.....ဟို​ေပါက္​စက​ေတာ့မ​ေန႔ကထက္​မ်က္​ႏွာကတင္​း​ေနသည္​့ပံု......

"​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေနာက္​က်သြားတယ္​"

ထိုအခါ ထို​ေပါက္​စက နာရီကိုတစ္​ခ်က္​ၾကည္​့ကာ

"အခု9နာရီ3မိနစ္​ မင္​း3မိနစ္​ ​ေနာက္​က်တယ္​....3မိနစ္​ဆိုတဲ့အခ်ိန္​ကအရမ္​းမမ်ား​ေပမဲ့ မင္​းအလုပ္​​ေပၚ အခ်ိန္​တိက်မႈမ႐ွိတာ မ​ေလးစားတာကို​ေဖာ္​ျပတာပဲ......​ေနာက္​မျဖစ္​​ေစနဲ႔Kim Tae hyung မင္​း​ေနရာမွာသြားထိုင္​လို႔ရၿပီ"

Water (or) Wine?[complete]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang