Špína jménem Mirunka

115 4 5
                                    

Jedním z důvodů, proč začínám psát právě na tohle téma je, že v mém skvěle nudném životě se nic zajímavějšího nevyskytuje. Ráda bych řekla, že to tak není, ale bohužel je.

Nepřijde mi podstatné, jak se vyvíjelo naše přátelství, ale spíš na jakou úroveň to dopracovalo. Takže začneme nejdřív tak trochu obecně.

Mirunka je o něco málo starší, také je vyšší a pravděpodobně i chytřejší. Na první pohled může působit jako normální člověk, ale zdání často klame. Důležité ale je, že je stejná špína jako já. ♡

Jediná věc, kterou u nás doma chválí je prý výborná akustika

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jediná věc, kterou u nás doma chválí je prý výborná akustika. Miluje hlasité zpívání, které pravděpodobně slyší celá naše bytovka. Jakmile se její hlas zvýší na dostatečnou úroveň, můj pes začne štěkat. Já se mu v žádném případě nedivím, taky mám chuť radši skočit rovnou do rakve. Kopání hrobu nezní zrovna dvakrát optimisticky a já nikdy nejsem negativní, tak většinou zůstávám pouze u pláče. Samozřejmě je to pláč štěstím, že moje kamarádka je budoucí SuperStar.

Obě máme rády zvířata, ale jen jedna z nás má doma takovou menší skromnou zoo a já to nejsem. Pod tím si můžete představit třeba 14 psů, nějakých 8 koček, sem tam nějaký ten papoušek a hlodavců, že se člověk nedopočítá. Mimochodem skoro každý měsíc se mi snaží vnutit jiné zvíře.

Co si budeme povídat, ale Mirka u mě doma tráví víc času, než je vůbec zdrávo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Co si budeme povídat, ale Mirka u mě doma tráví víc času, než je vůbec zdrávo. Je u nás zpravidla jen, když doma nikdo jiný není, vím proč to tak dělám. Je decentně nezdvořilá. Myslí si, že moje lednička je automaticky i její lednička. Na tohle si člověk časem zvykne, ale jakmile se začne vyjadřovat k nedostatku jídla, hned bych jí dala pěstí. V kuchyni máme už nějakou dobu misku s oříškama a mě by v životě nenapadlo, že jakmile se člověk na pár vteřin otočí zády, tak bude mít byt plný vlašských ořechů. Můj osobní tip je, že jí jako malou zapomněli v lese a tam pochytila tyhle móresy od veverek. Na tohle se taky dá zvyknout, ale moje mamka si zvyknout nechtěla. Po nalezení ořechů v hlíně u orchideje a v koření na špagety, začala být decentně naštvaná.

No už bych pomalu mohla přejít na tu světlou část její osobnosti, ale ještě bych ráda něco připomněla. Patří mezi to i příběhy o tom, jak u nás doma zlikvidovala barovou židli, poškrábala kuchyňskou linku nebo třeba po třech letech stále není schopna vrátit mi mé boty. Dále tu máme "pujčování" peněz. Už jsem se tak nějak smířila s tím, že všechny peníze, co do ní investuji, už stejně v životě neuvidím. Moje mamka dodnes netuší, že prakticky živíme ještě jednu osobu. Představte si, že máte třeba pět kamarádů. Pro mě je tohle dost nereálná představa, ale pro vás třeba ne. Teď vezměte chuť k jídlu všech těch vašich kamarádů a představte si jen jednu osobu s takhle velkým apetitem. Ano, přesně tohle je Mirunka.

Teď už vážně přejdu k té světlejší stránce. Je to ta nejlepší osoba na světě. Když chce, tak umí být moc milá a přátelská, se skvělým smyslem pro humor. Vždy je ochotná mi pomoct a sem tam i dobře poradí. Čert vem, že je to špína a taky se zrovna dvakrát často nemyje, dělá jednu retardovanou věc za druhou, ale i tak jí mám moc ráda celým svým špinavým srdíčkem.

Pravý Smysl ŽivotaKde žijí příběhy. Začni objevovat