Změny

78 2 2
                                    

Už poměrně dlouhou dobu nevyšla žádná kapitola, takže je čas to napravit. Určitě to ti tři lidé, kteří tohle čtou, ocení.
 
Za poslední měsíc nebo dva se toho hodně změnilo. Třeba počet Mirunky zvířat se otřásl v základech. Opustilo nás 11 štěňat, ale jako kompenzaci se zázrakem narodilo nějaké to koťátko, korelátko, činčilátko nebo vylíhlo kachňátko od slepice, víš jak. Koťátkům se samozřejmě hledá nový domov, který bude na míru vyhovovat kladeným požadavkům.

Taky přišla éra nucení dalšího domácího mazlíčka. Dříve jsem vlastnila jednu pískomilku, ale musela někam, kde mají zvířátek málo, aby jim tam nebylo smutno. To pro mě znamenal výběr nového zvířátka. Do rukou se mi dostala knížka 'Vyberte si zvířátko', kterou jsem pravděpodobně do teď nevrátila, protože jsem si stále ještě nevybrala. Mirunka v ní prej jako malá ráda listovala. Nemám nejmenší tušení, co to mohlo mít za důsledek. V mojí věkové kategorii 5-6 let byly pouze tropické sladkovodní rybičky, andulka nebo korela.
Myslím, že s korelou by nebyl velký problém. Mirunka je shodou okolností má doma taky. Stačilo by se jen zmínit a u nás v bytě se montuje voliéra.

Taky máme za sebou pár fakt bezvadných výletů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Taky máme za sebou pár fakt bezvadných výletů. Nejlepší z nich byl asi parádní výlet na Šumavu, který byl doprovázený velkým skluzem. Je super, když se sejdou čtyři lidi a nikdo z nich není schopnej vstát ani na jeden z deseti budíků. Další byl výlet do Pasova. Měli jsme tak velké štěstí a mohli jsme se projít okolo dvou krásných řek a dokonce vidět i jejich soutok. Nejdřív jsme šli podél první řeky, která už tak připomínala spíš odpadní vodu, než řeku. Ale jakmile jsme dorazili na soutok, dost rychle jsme si uvědomili, že ta první bažina okolo které jsme šli, byla oproti druhé řece průzračná jak jezírko ve vápencovým lomu. Dokonce jsme měli i příležitost si udělat menší výlet na lodi. Když se na to tak zpětně podívám, tak je docela škoda, že jsme tuhle možnost nevyužili. Stačilo by z tý lodě vyskočit a ta bažina by nás jednou pro vždy pohltila. Silně pochybuju, že by nás někdo hledal. Potom si Mirunka dala eiskoládu (německá specialita) a jeli jsme domů. Další výlet byl do Rudolfina na filharmonii. Pro nás hudebníky to byl vážně silný zážitek. Hned bych se tam vrátila, nejlépe do první řady. Do dnes mě mrzí, že nedali prostor pro dotazy, jeden mám totiž stále na srdíčku.

Ráno jako z pohádky

Báječná atmosféra ve vzduchu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Báječná atmosféra ve vzduchu

Tohle není jediná věc, která se za poslední dobu změnila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tohle není jediná věc, která se za poslední dobu změnila. Kromě toho, že náš mentální věk každým dnem klesá na nižší čísla, tak jsme se týden neviděly a tudíž ještě delší dobu nevařily. Což znamená žádná rozbitá vajíčka, žádné jahodové knedlíky na zemi, žádný smysl života. Je to poměrně dost úsporný režim. Palačinky z litru mlíka nejsou zrovna skromná záležitost. Musím uznat, že jsme se ale značně uskromnily, přesněji z litru mlíka na třičtvrtě. Poměrně dost dlouho jsme neměly ani žádné těstoviny. To je taky docela naročná věc, když vezmeme na vědomí, že pro každou z nás je jeden balík těstovin, aby nebylo zbytečně moc omáčky. Je přece normální dělat omáčku z tří plechovek rajčat (v pětičlený rodině možná). Kdyby chtěl třeba někdo zajít na jídlo, myslím, že se každá z nás ráda uskromní na porci pro dva lidi a stále ještě dostatek zbyde, takže se neboj ozvat.

Doufám, že všichni (3) budete mít minimálně z poloviny tak krásný známky jako já. Napište nějaký pěkný komentář a užijte si prázdiny!

A jestli nevíš, co se svým životem, tak nám můžeš dát follow na instagramu @k

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A jestli nevíš, co se svým životem, tak nám můžeš dát follow na instagramu @k.hartlova @mkrizkova Děkujeme♡

Pravý Smysl ŽivotaKde žijí příběhy. Začni objevovat