Vydat dneska novou kapitolu je samozřejmostí, protože dneska je pro mě a ještě pro pár imagirárních lidí vyjímečný den.
Kdyby před šestnácti lety nebylo tohoto dne, stále mám své boty a čepici. Taky bych pravděpobně měla plnou ledničku, doma uklizeno, taky by se na mě smála barová židle, nikoho bych nemohla každý víkend okupovat a celkově bych vedla naprosto nudný život. Duše se ve mně otřasá, když si tyhle hrozné věci představím.
Tak už jsme si velmi stručně shrnuli, jaká by to byla katastrofa, kdyby se Mirunka nenarodila. Teď je přesně ta chvíle, kdy bych měla popisovat ty naše skvělé zážitky. Jeden z nejlepších zážitků je, jak jsme pekly palačinky a nebo třeba ten, jak jsme pekly palačinky. No zažily jsme toho opravdu hodně. Ale to nejlepší nás ještě čeká. Tím myslím cyklistický výlet do Brna, protože do Brna je to po rovině, víš jak. Ale to určitě nebude jediný výborný nápad, který mimochodem nepochází z mé hlavy.
No nic, tímhle bych ti chtěla popřát, ať si dnešní den užiješ, jak nejvíc to jde. Počítám, že na 100 % to nebude, dokonce ani na 50 % ne , tak doufám, že aspoň na těch 5 % se to nějak dohrabe. Dále ti přeju málo naplněných cringe bazénů, spousty kamarádů (imaginárních především, ostatní jsou špíny), kolena ať ještě chvíli slouží, ať tě mají všichni rádi a jsi nejšťastnější osoba na světě (v rámci možností, víš jak).
Všechno nejlepší Mirunko!♡
Mám tě ráda♡
ČTEŠ
Pravý Smysl Života
HumorMoje nejlepší kamarádka se jmenuje Mirunka. V následujícím příběhu bych vám ráda alespoň trochu přiblížila její velmi zajímavou osobnost.