SÅ KÄR <3

2.3K 21 1
                                    

  hej nu ska jag berätta om mig själv och jag heter Julia och jag är 15 år gammal, jag bor här i  lund. jag har inget syskon och inget husdjur. min pappa är en alkis och min mamma bryr sig inte. Det är det enda ni behöver veta om mig sa jag till min kompis Madde och det jag läste var min presentation o mig själv. 

- måste du berätta för dom att din pappa är alkis och din mamma inte bryr sig? sa Madde.

-dom vela att jag skulle berätta om mitt liv och så och det är ju så här det är sa jag. 

det ringde in och vi fick springa för komma i tid till svenskan. Fan det var nu presentationen skulle va. skulle jag berätta det jag jag hade berättat för Madde eller skulle jag ändra. Jag hörde någon ropa mitt namn och det var läraren.

-JULIA? sa läraren

-eh ja? sa jag

-du kan börja sa läraren.

jag gick sakta upp mot tavlan och jag kände allas blickar på mig. Jag hatade verkligen att stå här uppe för jag är rädd att jag skulle gö bort mig. faan också. varför skulle jag få börja. Jag läste det jag hade berättat för Madde och alla stirra på mig. 

-Det var ju intressant sa läraren lite osäkert. 

det ringde ut och jag sprang in på toan för att kräkas. fuck. varför kunde jag inte behålla maten? var det något fel på mig? senaste gången jag vägde mig så vägde jag 45 kg. jag hörde någon komma in och hörde skratt och prat men om vem visste jag inte.

-asså när hon prata om sitt liv, ville hon att vi skulle tycka synd om henne eller? hahah hon är så töntig och hon tror att hon är något sa en tjej.

jag gick ut ur toan och kollade på tjejen, jag gick fram till henne och gav henne en bitch slap.sen gick jag ut från toan och tog mina grejer från skåpet och jag skulle precis spriga ut ur skolan när jag råka springa in en kille. fuck skolans snyggaste skolan.

-oj förlåt fick jag fram och jag vart knäsvag.

-det gör inget sa han och log. 

fan jag smälte för det där leendet. jag kände att mitt hjärta börja slå fortare och jag vart generad.

SÅ KÄR &lt;3Where stories live. Discover now