Träffa skolans snyggaste kille

1.2K 14 1
                                    

Jag var nu uppe på mitt rum och jag slängde mig på sängen. Jag satt i mina turkosblå hörlurar i öronen och satt på musik på högsta volym. Det var ''All of me'' med John legend. Jag älskar den låten. Jag sjöng med när jag avbröts oväntat av ett sms.

- hej snygging! Vart ska vi mötas?
Hur fick han tag i mitt nummer? Och varför kallar han mig sötnos?allt är så konstigt! Jag svarade

''Vi ses utanför starbucks om 30 min'',

Jag klädde på mig en rosa rittåtsnde tröja och en push up bh för att han skulle märka dom. Jag satt på mina svarta tighta jeans som formade min rumpa väldigt bra. Jag sprang sedan till bussen för att hinna med den. Jag klev av bussen utanför starbucks och jag fick syn på en snygg kille stå där utanför med en ros i handen.

-hej snygging sa han
-hej sa jag och vart generad.
-denna är till dig och han gav mig rosen.
-tack! Jag älskar roser!!

Det kändes som vi hade känt varenda hela vårt liv. Vi kunde prata om allt. Jag berätta för honom om min pappa och min mamma. Han märkte att jag vart upprörd när jag prata om det.

-du behöver inte prata om det sa han.
-jag vet men jag vill.

Han kollade in i mina ögon och tog bort en blond hårslinga i mitt face sen luta han dig framåt och kysste mig. Jag bevarade kyssen och jag kände att jag vart alldeles varm inombords.

-ska vi hyra en film hos mig? Sa han
- visst varför inte sa jag och log

Vi gick hand i hand hem till honom men vi hann inte så långt på filmen tills han tog tag i mitt face och börja kyssa mig. Jag tog mina händer runt hans nacke och höll på med hans hår. Han tryckte mig närmare och han log. Han tog sina händer och förde dom innanför min tröja. Jag rös till. Fan han skulle se mina ärr. Fuck. Han kysste mig på halsen och han började klä av mig. Han bar upp mig så jag satt gränsle över Honom. Jag slet av honom tröjan och granskade hans tröja. Jag började pussa hans mage. Han började knäppa upp mina byxor och snart låg dom på golvet. Jag satt bara i mina svarta stringspets trosor och min svarta spets push up bh. Jag knäppte upp hans byxor och slet av dom. Jag drog av kalsongerna också.. Jag kände hans kuk vart styv och hård. Han hade stånd. Han knuffa mig åt sidan och sen la han sig på mig och han knäppte av min bh och tog av mina trosor. Han granskade min kropp ganska länge och den börja han kyssa den. Jag gnydde till då då.

Han började gå neråt och han särade på mina ben och han pussade mig direkt på min klitoris. Tillslut tog han tungan och började slicka. Jag stöna och vart alldeles våt. Han stoppa in två fingrar istället och började pulla mig. Det är så jävla skönt tänkte jag.
Jag stöna och jag kände stt jag var på väg att komma när han sluta

-hey inte schysst hörru sa jag

Han skrattade och började kyssa mig igen. Jag bevarade kyssen och snart grovhånglq vi. Han särade på mina ben lite extra och Sen stoppade han in den i mig. Han körde långsamt i början men Sen gick det fortare. Han var typ en sexgud omg vad bra han är.

Jag stöna och jag skrek ''hårdare baby'' några minuter senare när vi fortfarande höll på öppnades ytterdörren och vi som låg i vardagsrummet. Personen som kom var hans rumskompis Luke

-oj här går det hett till sa Luke
- jag flög upp ur soffan och glömde bort att jag var naken så jag höll mina händer på mina tuttar och andra handen för min fitta.

- vem är det här då axel? Sa Luke
- det är Julia från min skola och även min flickvän sa axel.
Hej sa jag

-Julia är axel bra i sängen för jag kunde höra era stön ända ut.
-håll käften sa jag spydigt
-en kaxig liten dam också sa Luke

Jag tog mina kläder och gick in på toan. Jag klädde på mig och gick ut.

-jag måste nog gå hem nu sa jag och gav axel en hej då kyss.
-hej då snygging sa axel och tog mig på rumpan.

Jag lämnade axel med Luke och satt mig på bussen. Vad fan vad det som hade hänt i natt? Jag hade sex med skolans snyggaste kille och jag är tsm med han. Omg. Direkt när jag kom hem somnade jag.

Ännu ett kapitel! Kommentera om det är något som borde göras bättre. Jag är inte den bästa på stt skriva men jag försöker. Men kommentera och gilla så är du bäst <3

SÅ KÄR &lt;3حيث تعيش القصص. اكتشف الآن