''Tidigare''
Vi låg helt utmattade på golvet när plötsligt pappa kommer in.
Pappa slängde in dörren till mitt rum och sen så kolla han på oss. Vi hade inga kläder på oss så ja. Jag skyndade mig att ta ner täcket från sängen och la det på oss.
-vad fan Julia?! Sa pappa
-vad pappa? Får man inte visa sin kärlek till axel?? Va va?? Eller är det bara du som får knulla mig som du gjorde förut? Kommer du i håg det? Va va? Sa jag.Pappa sprang ut igen och smällde igen dörren. Axel grabbade tag om mig och han tryckte ner mig i golvet ich han la sig på mig. Jag kände att jag vart oerhört våt ich jag kunde känna hans kuk resa sig. Jag greppade tag i hans hårda kem och sen runka jah av honom. Han stöna ich kag tror pappa hörde men aa. Efter det så började han gå neråt på mi och han slickade mig först i 3 min och sen så stoppa han in 2 fingrar ich sen ett till. Jag gnydde och stöna och fick orgasm. Sen så gick han upp mot mina bröst ich började suga mina tuttvårtor och jag började skratta. Det kittlades. Vi började grovhångla igen och snart tröck han in kuken i mig men vi hade glömt en sak. Kondomen. Vi sket i kondom ich axel fick knappt ändå inte på sig kondomerna för hans var för stor. Så ja första gången vi körde utan. Hoppas allt hår bra. Han började köra hårdare och hårdare ich jag stöna ich stöna och till slut kom han och Några sekunder senare kom jag.
-vart kom du någonstans? Sa jag
-jag råka komma i dig sa axel.
-AXEL?! FAAN OCKSÅ! DU MÅSTE HINNA TA UT KUKJÄVELN UR MIG INNAN DU KOMMER! NU KANSKE JAG KAN BLI GRAVID. Sa jag.
-förlåt sa axel väldigt ledset.Jag kysste honom och jag gjorde världens största Sugmärken op halsen. Och han gjorde världens på mig.
-varför gjorde du så stort för sa jag
-man måste visa att du är upptagen jö för ingen får ta min lilla julia sa axel. ❤️❤️Jag började fnissa och jag kysste honom.
-jag älskar dig Axel sa jag
-jag älskar dig också sa axel.Vi hade precis klätt på oss när vi skullegå ner och äta mat när lpgon låste mitt rum och min nyckel var borta. Vem var det som låste dörren? Var det pappa? Mamma?
Detta blev ett oerhört kort kapitel men är tvungen ta sova!! Men aa ❤️❤️❤️ 69 läsare tack så mycket
YOU ARE READING
SÅ KÄR <3
Teen FictionJulia är 15 år som har ingen bra familj. hon springer på en kille som visar sig vara skolans snyggaste kille och får känslor för han. mer får du läsa!! hoppas den blir bra! kommentera och gilla så är du bäst <3