Fredag äntligen <3

930 12 1
                                    

''Tidigare''

Jag hade haft sex med skolans snyggaste kille ich nu är han min pojkvän också. Kan det bli bättre??

Jag gick och la mig direkt i sängen när jag kom hem och jag glömde till o med att ställa klockan som jag alltid brukar göra. Jag. Vaknade med ett ryck på morgonen och klockan visade 7:00 och skolan började om 30 min.

Jag tog en snabb dusch och sminkade mig noga med lite Puder och mascara. Jag sket i frukosten för den skulle jag ändå bara spy upp. Ända sen pappa tvinga i mig mat när jag var liten så jag spydde så hatade jag mat. Jag fick springa till skolan för att inte komma försent. När jah väl Kom till skolan så såg jag ett par bekanta ögon. Det var han. Skolans snyggaste kille,min pojkvän,och han som jag hade haft sex med. Han kom emot mig och han tröck sig mot mig ich kysste mig. Hela skolgården vart tyst ich kolla på oss. Han tillhörde ju det coola gänget som sagt. Jag hörde någon busvisslingar och någon som skrek som jah trodde var hans polare klirran ''ta henne på aset, ta henne på tuttarna,knulla henne".

Vi gick hand i hand in i skolan och jag kände allas blickar på mig. Jag såg Frida ich Agnes stå och prata med några från klassen jag gick i. Dom såg mig och dom kom fort fram till mig och sen kolla dom på han.

'-oh vad gjorde ni två i går då sa Agnes
-du vet, sa han.

Dom börja fnittra och jag tog mina grejer från skåpet Och eftersom vi inte går i samma klass sa jag hej då och gav han ett hej då
Hångel.

-vi ses sen babe sa han
-det gör vi bae sa jag

Agnes och Frida ville att jag skulle berätta allt. Hur han var i sängen, och allt. Och jag berättade precis allt. Och dom bara stirrade rakt ut med dreglande
Munnar. Det ringde ut och skolan var äntligen slut. Jag mötte upp han ich vi skulle ses hemma hos mig idag. Fan om pappa var hemma tänkte jag.

Vi kom hem och självklart var pappa hemma.

-hej gumman. Vem är detta då?
-Varför bryr du dig ens? Ich vad gör du ens här? Ingen vill ha dig här? Äckel sa jag och sprang upp på rummet. Jag slängde mig på sängen och glömde mig under täcket. Jag kände någon dra bort täcket och torka mina tårar.

-se inte på mig. Sa jag och kollade bort
-hörru, du är jättevackert! Sa han.

Jag satt mig gränsle över honom och började grovhånglq med Honom. Jävlar vad kåt han vart på kort tid. Jag bet han i läppen och flina. Han tog av alla mina kläder först och granskade min kropp och sen tog jan av sina kläder. Han slängdeig åt sidan och la SIg över mig. Han särade på mina ben Lite extra som förra gången. Han stoppa kuken i mig flera gången och jag gnydde till, det var så jävla skönt. Han var helt jävla fantastiskt i sängen. Jag stöna och fick orgasm. Vi båda kom Några minuter senare och vi låg utmattade på sängen när pappa kommer störtande in i rummet.

Detta vart ganska tråkigt kapitel tror jag. Har inte haft tid skrivit. Skriver ett till i morgon. Hoppas det duger

Snälla kommentera och vote

SÅ KÄR &lt;3Where stories live. Discover now