{Flashback}
''Vågar du trotsa din alpha'' frågande Jj med en förvånad ton.
''Hon är visserligen människa men hon är min mate och jag älskar henne'' Nästan Pep jag fram.
''Men varför avisade du henne'' frågade Simon.
''Jag gjorde fel då, jag visste inte hur mycket jag älskade henne'' sa jag med tyst ton.
''Men då får vi ta henne med våld då'' Morrade Jj.
''Jeff'' viskade Becca tyst.
{Slut på Flashback}
Becca's Pov
Jag svalde hårt, Jeff bråkade med sin alpha och allt är mitt fel. Jag ställde mig långsamt upp. Mina ben va skakiga och min röst sprucken. Allt gick så snabbt och snart ligger Jeff på marken med blödande nacke, jag skulle tro han va död om det inte va för magen som oregelbundet gick upp & ner. Jj & Nicko gick långsamt mot mig, jag började backa men kom inte så långt innan jag stötte på ett stort träd.
En ensam tår trängde sig fram när mitt huvud började snurra och min syn började bli suddig.
Det gjorde så ont, jag landade på mina knän i gräset med händerna på huvudet, smärtan va obeskrivlig.
''Vad har ni gjort med mig'' trängde jag ut.
''FAN'' skriker Jj.
Smärtan i mitt huvud började avstå och jag kunde stå upp igen. Jag va alldeles kall svettig. Jag tog långsamt upp mina svettiga händer, jag skrek av förvåning. Mina händer och armar va bleka, bleka som en vampyrs. Jag började springa, jag sprang fram till ett fönster. Mitt hår va omöjligt längre och ögonen blåa & röda.
*jag va vampyr igen*
Jag började flina stort mot alla tre. De såg vettskrämda ut. jag började gå mor dem men kom på en sak, jag får inte döda dem för de är Jeffs kompisar.
''Stick innan jag sliter skallen av er'' väste jag högt.
De fick panik och började springa. Men de lämnade Jeff. Jag sprang fram till Jeff och höll hans stora varghuvud i mitt knä. Jag började gråta häftigt. Jag reste mig långsamt upp och började springa till skogen, jag letade efter ett par shorts. Efter 3 minuters letande så hittade jag ett par och började springa tillbaka när någon tar tag i min arm. Jag är inte tillräckligt stark för att komma ut ur greppet så det kan inte vara en människa. Jag blir upptryckt på ett träd. Jag tittade upp och så Kevin. Kevin släppte mig långsamt och kramade sedan om mig.
''Kevin'' viskade jag fram.
''Åh Rebecca jag har letat överallt efter dig'' Sa Kevin.
''Kevin jag måste gå'' sa jag medans jag försökte komma loss.
''Varför'' frågade han och höll hårdare om mig.
jag berättade allt för honom medans vi sprang mor Jeff. När vi kom fram så satte jag mig bredvid Jeff. Jag väckte han försiktigt.
''Jeff, vakna du måste förvandla dig'' viskade jag.
Jag hörde en duns bakom mig men jag han inte vända mig om innan någon trycker in en spruta i armen på mig. Allt började bli suddigare, jag hörde någon skratta innan jag somnade.
''''
Jag vet att jag inte lagt ut ett avsnitt på 477 år men jag har inte haft någon skrivlust.
Men här är det och hoppas ni gillar det!
Brofist👊
//Rebecca 👋
YOU ARE READING
Half Blood {svenskt}
WerewolfJag heter Rebecca Himtown. Jag är 123 år och är en "Half Blood" alltså en hav vampyr och det här är min historia. Rebecca blir fångad och förvandlas till en människa. Hon träffar en varulv som blir hennes mate. Men kommer Rebecca kunna glömma att...