Ahogyan Előszőr Találkoztok:

941 28 0
                                    


Lydia: Új diák vagy a suliban, apukád miatt költöztetek el. Matek órán téged hív ki a tanár a táblához, hogy felmérje a tudásod, hamar megoldod a feladatott és az eredmény is jó. Ahogy sétálsz vissza a padodhoz megakad szemed egy eperszőke lányon ő is téged nézz, elmosolyodik te pedig viszonzód a mosolyt.

Allison: Az erdőbe sétálsz épp amikor egy nyíl majdnem leviszi a fejedet. Akkor pillantod meg a barna hajú lányt aki sűrű bocsánat kérés közepette ér oda hozzád, kezében az íjjal.

Malia: Késesben vagy az órádról így sietsz a termedhez amikor neki mész egy embernek. Az illető cifrán elhord téged a figyelmet lenséged miatt, kíváncsian nézel fel a lányhoz akivel össze akad a tekinteted, bocsánatott kérsz és inkább tovább mész, hísz így is késésben vagy.

Kira: A lelátón ülsz és nézzed a lacross edzést. A legjobb barátod is köztük van és játszik. Egy labda repül feléd a figyelmet lenséged miatt el is talál. Az egyik játékos közeledik feléd és amikor már tisztán látsz akkor veszed észre, hogy az illető lány és mosolyog, bocsánatot kér majd vissza megy. Az edzés végéig a lányt bámulod.

Cora: Derekkel sétálsz a ház felé ami leéget neked pedig újjá kell építened. Amikor oda értek egy lány ül az ajtónál rá mosolyogsz ő pedig ugyan olyan komoran mér végig mint Derek innen tudod, hogy a húga lehet a férfinak.

Kate: A vakrandit utáltad a legjobban mindig is, de a legjobb barátnődet, nem tudtad tántorítani a dologtól így csak ültél a kávézóban és vártál. Egy nő lépet be az ajtón és a te szemedet egyből vonzotta, mindig oda voltál a szőke hajért. Rád nézet majd elmosolyodott és feléd indult.
-[Y/N] ? -Nézet rád. Bólintottál ő pedig leült. Felejthetetlen este volt.

Erica: Derek morcosan bámult rád, te pedig vigyorogtál. Hiába próbált neked nemet mondani a bátyád, nem ment neki így ott lehettél a falkája gyűlésén. Megpillantottál egy lányt, szőke haj és kék szem. Le se tudtad venni róla a szemedet ő is néha rád nézett, bár ő szemébe gyanakvást véltél felfedezni

Teen Wolf Preferences Where stories live. Discover now