Lydia: Mivel mozit ígértél a lánynak így egy kiadós éttermi ebéd után elviszed őt a moziba, válogatok egy ideig majd egy romantikus filmet néztek meg, sötét lesz mire vége a filmnek, annyira jól érzitek magatokat együtt, hogy elmentek egy késő esti sétára. A park ahol sétáltok, gyönyörű ahogy a melled sétáló lány is, bátorságot veszel magadon és megfogod a kezét ő rád mosolyog és kézen fogva sétáltok tovább.
Allison: Ahogy a lány ígérte este 8ra ott volt a házatok előtt, egy hangulatos éterembe visz el és nagyon jól érzitek magatokat. Egy kicsi vita után, hagyod hogy fizesse a te részed is. A vacsora után, egyikőtök se akar haza menni így elvisz téged egy kilátóhoz, ámuldozol egy sort, hogy milyen gyönyörű a város este majd egy jó ideig elbeszélgetek. Éjfélre érsz haza, de egy cseppet se bánod, nagyon élvezted a randevút.
Malia: Már egy ideje a vetítéseket bámuljátok, nem tudtok dönteni mit nézzetek meg. Aztán megpillantjátok mindketten a tökéletes filmet és egyszere mondjátok ki a film címét, elnevetitek magatok. A fimhez egy nagy adag pop cornt vesztek és a film alatt elkezditek dobálni egymást. Egyikötők se figyelt nagyon a filmre, hisz egymást próbáltátok meg nevettetni. Nagyon jól éreztétek magatok a moziba, a film után haza kísér és egy arc puszival köszön el tőled. Pirulva sietsz be a lakásba miután elmegy.
Kira: Egy hangulatos pikniket készítettél a lánynak. Az erdőbe viszed el egy kis forráshoz, ott pihentek le és beszélgetek. Készítettél pár szendvicset és hoztál gyümölcsöt is. Szőlőt dobáltok egymás szájába, vagy vicceket meséltek egymásnak. A pokrócon feküdtetek, te pedig óvatosan megfogod a kezét és csókot lehelsz a kézfejére, ettől ő teljesen elpirul. Egész délutánt az erdőbe töltitek, sötétedés előtt haza kiséred a lányt, majd egy öleléssel búcsúztok egymástól.
Cora: Egy hangulatos házi mozit hozott össze kettőtöknek a lány. A vetítőn a kedvenc filmed ment ő pedig hozzád simulva nézte a filmet, imádtad a lány illatát így, hogy közzel feküdt hozzád teljesen megbolondított. Cora a film felénél elaludt és a feje a te váladón pihent, teljesen elpirultál és egy levakarhatatlan vigyor volt az arcodon, film helyet a lány szuszogását hallgattad, majd lassan te is elaludtál.
Kate: A kávézónál találkozótok, hihetetlen, de most időbe érkezet amit szóvá is tettél.
-Most már az a baj, ha nem késsek? -Játssza a sértődőtett. Egy hangulatos kis éterembe visz téged ami elmondása szerint a kedvenc helye és isteni finom itt az étel. Ezt te is igy gondolod miután meg kóstolod a rendelt ételt. Aztán a vacsora után haza visz és egy homlok puszival köszön el tőled.
Erica: Mivel tudod, hogy a lány imádja a kávét így egy kávézóba viszed, ahol sütit is rendeltek a kávéhoz, beszélgetek és élvezitek egymás társaságát. A kávé után elviszed őt fagyizni is majd sétáltok egy keveset a parkba. Aztán haza viszed és egy puszival köszöntők el egymástól.Te kivel mennel randizni? :D Clem❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Teen Wolf Preferences
Fiksi PenggemarLÁNYXLÁNY Teen Wolf lány preferences. Lydia Allison Kira Malia Cora Kate Erica