Gondolkodtam Lydia
A kávé gőzölgött a pohárba ő pedig mosolyogva bámulta a fekete folyadékot. Boldog volt mérhetetlenül boldog ezt pedig leplezni se akarta. Belekortyolt az italba a forróság végig folyt a torkán kellemes borzongás futott át a testén a keserű utó ízétől. Lassan fogyasztotta el az italt a ház üres volt a szülei már dolgoztak. Miután elfogyott a kávé a bögréjét elmosta és elindult készülődni. Telefonja pityegett megállás nélkül rá pillantott:
~
Laura: Szia. Hányra menjünk eléd? Hmm? Fent vagy?
~
El mosolyodót majd vissza írt a legjobb barátnőjének. Elkezdett készülődni fel vett egy egyszerű szürke pulcsit és egy fekete farmert. Haját kivasalta majd egy kevés sminket is tett magára fel. Bepakolt a táskájába majd elindult lefele a lépcsőn. Dudáltak a házuk előtt a barátai lehetek azok így egy kicsit gyorsabban ment lefelé. Bezárta a házat majd beült a kocsiba és köszönt a barátainak. Elindultak az iskola felé, végzősök voltak és mindig együtt jártak be a suliba. Régen a legjobb barátja is velük jött, de aztán megromlót a barátságuk a fiú pedig új kocsit kapott így ignorálta a baráti kőrét. Bár talán az is közre játszott, hogy Lacross csapat kapitány lett és inkább a csapattal lógott. A lány előszőr rosszul érezte magát a fiú miatt, de Laura segített neki és mára teljesen ki tudja zárni a fiút az életéből. Nem mintha szerelmes lett volna belé csak barátok voltak, a fiúnak nyílt meg előszőr és nem bánta meg mai napig se. Beértek a sulihoz és elindultak az osztályuk felé amikor hirtelen neki csapódott egy test.
-Ne haragudj! -Szabadkozott a lány, ő pedig felnézet és elmosolyodott Lydia is egy halvány mosolyt ejtett meg a lány felé.
-Semmi gond! -Mosolygot. -Jól vagy?
-Igen. -Bólogatott és egy eperszőke hajtincset a füle mögé rejtett, de az makacsul újra a lány arcába repült. -Te?
-Persze.- Fogta meg Lydia hajtincsét és most ő rejtette a lány füle mögé. -Van már programod délutánra? -Lydia el fintorodott és elhúzta a száját.
-Edzésre kell mennem! -Sóhajtott. - Tudod milyen Jackson. -Vigyorgott. Nem mondott semmit a másik lány csak bólintott.
-Majd bepótoljuk.- Biztatta az eperszőke Lydia. Nem sok sikerrel a lány teljesen beleveszett a gondolataiba elbúcsúzott és elindult az órájára. Úgy érezte Lydia nem akar közte és Jackson közt választani. Úgy érezte Lydiának inkább kell a népszerűség mint ő és ez teljesen kiborította. Ő szerelmes volt azokba a zöld szemekbe abba a hajzuhatagba egyszerűen beleszeretett Lydiába. Fogta magát és elindult kifele az ajtón hallotta, hogy valaki utána szól, de őt csöppet se zavarta.. Ő csak ment ki az ajtón ki az épületből és csak sétált. Egész álló nap ide oda bolyongót az utcákon és gondolódott. A telefonjára pillantott 19;00 volt az idő és 4 nem fogatott hívása és egy csomó sms-e volt. Leült a buszmegálló padjára és olvasni kezdte Lydia üzenetétt.
~
Lydia: Ne haragudj a maiért! Szeretlek. ❤
~
Lydia: Laura rám írt, hogy nálunk vagy e mert egyszerűen eltűntél. Jól vagy? Aggódom.
~
Lydia: A mai miatt van? Tényleg ne haragudj rám. Aggódom érted. Írj vissza. ❤☹
~
Nyelt egyet és pötyögni kezdted. Egyszerűen nem bírta tovább ezt. A titkolózást ő nyíltan akart együtt lenni Lydiával.
~
Rachel: Lydia jól vagyok. Nyugodj meg. Gondolkodnom kellet pár dolgon.
~
Lydia: Úristen! Annyira aggódtam érted! Hol vagy??
~
Rachel: Egy buszmegállóban.
Rachel: Lydia... Gondolkodtam.
~
Lydia: Érted mehetek? Min?
~
Rachel: Kettőnkön...
~
Lydia: Igen?
~
Rachel; Ki a fontosabb neked Lydia? Jackson vagy én?
~
Lydia: Természetesen te.
~
Rachel: Még is Jacksonal vagy együtt.
~
Lydia: Szakítottam ma vele Rachel. Elmehetek érted? Mond az utcát.
~
A lányt hihetetlen boldogság járta átt. Egy hatalmas vigyor ült ki az arcára leírta Lydiának az utca címét és várt, hihetetlenül boldog volt. Egy idő után egy kék Toyota parkolt le ő pedig rutin szerűen be is ült az anyós ülésre ahogy beült egy száj tapadt az övére és ő azonnal vissza csókolt.
-Nagyon megijesztettél Rach. Soha többet ne csinálj ilyet. -Sóhajt a lány majd elindítja a kocsit.
-Meg akartam veled szakitani a kapcsolatot. -Válaszolja. -Nem akartam csak másod hegedűs lenni.
-Tudom. -Sóhajtott Lydia.- Éreztem, hogy nem jó ez így neked, nekem se volt jó. Nem akartalak elveszíteni téged. Szakítottam Jacksonal. Őt egyáltalán nem szeretem csak féltem a barátaim reakciójától. Féltem nekik elmondani, hogy egy lányt szeretek.
-Mért gondoltad meg magad?-Nézett rá az eperszőke lányra.
-Mert nem voltam boldog így Rachel! -Sóhajt a lány. -Veled boldog vagyok. Akkor meg kit érdekel mások véleménye? - Teszi fel a költői kérdést. Mindketten mosolyogtak majd nevetni kezdtek. -Hihetetlen hogy csak úgy kisétáltál óra közben!
-Nem is tudtam, hogy bent volt a tanár! -Csóválta a fejét.
-A tanár már 20perce tartotta az órát mikor te csak úgy leléptél! -Nevetett fel Lydia.xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sziasztok. Egy apró, mert tényleg elég rövidre sikeredett a történet. De remélem azért tetszett.-Clem.
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf Preferences
FanficLÁNYXLÁNY Teen Wolf lány preferences. Lydia Allison Kira Malia Cora Kate Erica