A hideg vízcseppek végig folytak a testemen, ruhám teljesen átt ázott és szinte reszketem a hidegtől. Az eső pedig még jobban elkezdett esni, mintha teljesen ellenem lenne az időjárás, a pólóm színe még sötétebb lett jelezve ebbe több víz már nem fér ahogy a nadrágom is csurom egy víz volt. A cipőm cuppogva jelezte, hogy bizony neki is elege van az esőből és hogy őt nem ilyen időkre tervezték már elég rendesen be is ázott így biztosra vehetem a megfázást. A hajamból folyt a víz ahogy az arcomról is így megnehezítette a látás viszonyokat. Egy autó parkolt le előttem majd az ablakot lassan lehúzta valaki oda rohantam, felismerve a kocsit. Stiles vigyorgó fejét pillantottam meg ahogy végig mért. -Kell egy fuvar? -Nevetett fel én pedig megráztam a fejem.
-Nem, köszi pont most van kedvem levegőzni. -Szólaltam meg dühösen majd kinyitottam a jeep ajtaját és azzal a lendülettel be is ültem. -Nincs fűtés ebben a tragacsban? -Morgom mire Stiles rám pillant.
-Még egy rossz szó a kocsimra és gyalogolsz tovább Annie! -Szólalt meg majd gázt adva elindult.
-Elém jőttél? -Kérdezem mire egy aprót bólint.
-Allison halálra aggódja magát miattad. -Sóhajt fel drámaian mire az én arcomra halvány pír szökik.
-Aggódik miattam? -Mosolyodok el, mire a drága barátom csak megforgatja a szemét.
-Komolyan mért nem mondod el neki? -Szólal meg egy kis éllel a hangjában.
-Szerinted, mit módjuk neki? -Mondom dühösen. -Bocs, de beléd szeretem! -Nézek a barna hajú fiúra mire megrázza a fejét.
-Mért bonyolítod ennyire? -Nézz rám jelentőség teljesen.
-Scott. -Sóhajtom majd inkább az ablakon nézzek kifelé.
-Szerinted nem értené meg? A húga vagy! -Szólal meg dühösen Stiles.
-Pont ez az! A húga vagyok Allison meg a volt barátnője! -Ordítom Stiles képébe aki akkor parkol le a házunk elé én pedig dühösen hagyom ott a döbbent fiút és sietek be a házba az egész csapat a nappalinkban ül és amikor beérek mindenki rám emeli a fejét én pedig vissza fordulok az épp belépő Stiles felé. Ő is forrt a dühtől és én is így teljesen kivehető a feszültség a házban.
-Ezzel csak a gondokat söpröd a szőnyeg alá! -Kell ki magából a srác.
-Rohadtul nem értesz semmit! -Üvöltöttem rá.
-Segíteni próbálok! -Üvöltött már ő is. Mindketten teljesen elfelejtkeztünk a falkáról akik panorámában hallgatták és nézték a veszekedést.
-Ne segíts nekem! -Ordítottam. -Semmi közöd az egészhez!
-Tudod mi a te bajod? -Szólalt meg, nem kiabált csak egyszerűen hangosan beszélt és szinte köpte nekem a szavakat. -Félsz beismerni még magadnak is, hogy mit érzel! -Mutatott rám nekem pedig több se kellet. Közelebb léptem és egyszerűen lesajnálóan rá pillantottam.
-Szeretem Allisont! -Mondtam érthetően tagolva. -Beismerem magamnak mit érzek képzeld el! -Emeltem fel a hangom újra. -Szóval rohadtul elegem van, hogy beleszólt, nem fogom elmondani Scottnak sőt senkinek se! -A végét már újra ordítottam. -Mert rohadtul a testvérem ex barátnőjébe vagyok szerelmes! -Fordultam meg és akkor szembe találtam magam a döbbent falkával. -Remek. -Motyogtam elhalt hangon hátra pillantottam, Stiles pedig egy együtt érző pillantást küldőt. Elindultam fel az emeletre, ahogy fel értem sírva estem az ágyamra, tudva mindent tönkre tettem. Valaki akkor kopogót az ajtómon, szipogva nyitottam ki Allison rám mosolygot én pedig félre álltam az ajtóból. -Meg tudom magyarázni. -Kezdtem bele ő viszont akkor oda lépet hozzám komoly arccal.
-Igaz amit mondtál? -Nézett rám én pedig felsóhajtva bólintottam és lehajtottam a fejem a cipőm valamiért érdekesebbnek tűnt akkor. A vizes ruháim miatt reszketem is a hidegtől. Egyik ujját az álam alá tette és óvatosan fel emelte. Mosolyogva nézet rám és akkor oda hajolt ajkaimhoz és meg csókolt. Teljesen ledöbbentem egy kis idő után azonnal vissza csókoltam ő pedig bele mosolygot a csókba. Lassan elvált tőlem és az egyik vizes tincsem a fülem mögé rejtve elmosolyodott. -Menj fürödj le és öltözz átt, megfogsz fázni! -Lépet el tőlem én pedig ajkaimra helyeztem ujjam és még mindig sokkolva álltam elő te, nem tudtam felfogni mi is történt az előbb. Mosolyogva figyelt engem majd adott a homlokomra egy puszit és kiment a szobámból. Egy ideig még álltam ott utána már nem bírtam a ruhák amik rajtam voltak csurom vizesek és hidegek voltak, sietősen léptem be a fürdőbe és kezdtem el fürdeni a meleg víz marta a jéghideg bőröm, de nem érdekelt csak álltam és magam elé bámultam. Megráztam a fejem és ökölbe szorult a kezem, olyan idiótának éreztem magam. Szerencsétlenek amiért így elszóltam magam a falka elött, hirtelen felindulásból bele ütöttem a zuhanyzónál lévő csempébe a kezemen a bőr pedig felszakadt és lasú cseppekbe folyt le a kezemről a vér. Gyorsan meg fürödtem és vissza sietem a szobámba magamra kaptam egy szürke pulcsit és egy fekete melegítőt majd a pokrócom és szépen lassan elindultam lefelé. A falka még mindig ott ült a nappaliba és beszélgetek, én pedig a konyha felé vettem az irányt, hogy főzzek egy nagy adag teát. Allisonra siklott a szemem ő is engem nézet és elmosolyodott végig mért és amikor megpillantotta a még mindig vérző öklöm a mosolya azonnal lehervadt én akkor nyomba léptem be a konyhába.
Miután kész lett a tea vissza ballagtam a nappaliba és leültem az utolsó üres fotelba mindenki felém pillantott és csendben maradtak. Scott dühösen pillantott felém és akkor megszólalt. -Azt hittem, hogy bízol bennem! -A hangja megbántásról árulkodott. -Aztán ma rá kellet jönőm, hogy a saját húgom nem tudd bennem bízni. -Megráztam a fejem és egy könnycsepp hagyta el az arcom, idegesen töröltem le.
-Scott ez nem igaz! -Szólalok meg halkan. -Bízom benned!
-Akkor mért nem mondtad el?
-Te eltudnád mondani nekem ha beleszeretnél az ex pasimba? Aki ráadásul egy nemű veled? -Néztem rá ő pedig akkor fel állt ahogy én is majd letetem a teám és a plédem. -Eltudnám mondani nekem Scott?
-Nem tudom. -Sóhajt majd vissza ül és tenyerébe temeti az arcát.
-Sajnálom Scott. -Válaszolom ő pedig rám nézz.
-Csak azt szeretném, ha boldog lennél! Ha bíznál a testvéredben! -Mondta én pedig rá mosolygok halványan.
-Bízok benned Scotty! -Mondom majd megöleltem. -Csak féltem, hogy haragudni fogsz rám!
-Sose tudnék rád haragudni, hugi! -Mosolygot én pedig szorosabban ölelem.
A falka még egy csomó ideig beszélgetett mindenről elég gyorsan szállt az idő már lassan anya is haza ért aki senkit nem engedett el haza majd csak vacsora után így elkezdtünk társasozni amikor pittyent egyet a telefonom, feloldottam a képernyőt a név láttán pedig felálltam és arrébb mentem a falkától.
Benjamin Hunter: Rá érsz ma Cica?
Én: Nem jó ma Ben.
Benjamin Hunter: Ne csináld már! Dupla adag vár rád és rám.
Én: Tényleg nem alkalmas.
Benjamin Hunter: Cicaaa...Nélküled nem jó buli!
Én: Ha eltudok szabadulni akkor írok jó?
Benjamin Hunter: Oké.
Elraktam a telefonom és be mentem anyuhoz a konyhába elkezdtem neki segíteni a vacsora elkészítésével, miután elkészült, megtérítettem és be hívtam a többieket Allison és én egymás mellé kerültünk rám mosolygót én pedig viszonoztam. Elkezdtünk enni amikor egy kezet éreztem meg a combomon amitől annyira megijedtem, hogy vissza köptem a tányérba a vacsorát és köhögni kezdtem mindenki rám pillantott én pedig miután rendeztem a vonásaim bocsánatot kértem és edtünk tovább, a kéz továbbra is a combomon pihent én pedig a gazdájára néztem aki nyugodtan edte a vacsoráját. Miután megvacsoráztunk Stiles haza fuvarozott mindenkit egyedül Malia maradt itt, de ők is hamar elszállingóztak Scottal a szobájába. Segítettem anyunak elmosogatni majd én is felmentem aludni átt öltöztem amikor pittyent egyet a telefonom.
Benjamin Hunter: Na jössz?
Én: Nálad találkozunk.
Óvatosan nyitottam ki a szobám ablakát ami szerencsémre pont az utcára nézet óvatosan kiléptem és leugrottam. Szerencsémre Scott szobája elég messze van és gondolom most mással is foglalkozik így nem halódta meg az ugrósom. Az eső rég elállt már, de az eső illata szépen lassan bekúszott az orromba és mosolyogva mentem tovább Ben házáig. Benjamint régen ismertem meg egy szórakozó helyen akkor tudtam meg, hogy Scott vérfarkas akkor csöppentem bele egy olyan világba ami teljesen fura volt számomra, közben kezdtem felfedezni magamat is és akkor döbbentem rá, hogy vonzódom a lányokhoz is amit egyáltalán nem akartam elfogadni így kaptam az alkalmon mikor találkoztam Benjaminal és hát jött minden magától néha össze jártunk ha valamelyünk élete szar fordulatot vett akkor felszívtunk pár füves cigit vagy csak egyszerűen szexeltünk egyet, kettőt aztán mintha nem ismernénk egymást távoztam is tőle ez jó volt neki és nekem is. Bár most Allison csókja után egyaltalán nem kivantam Benjaminal tölteni az estémet mégis valamiért menni akartam hozzá, talán a cigi miatt vagy csak úgy megszokásból. Amikor oda értem a házhoz meghalómat mögülem egy kavics pattogását hátra pillantottam és akkor láttam meg Stiles aki ott áll és a kavicsot figyeli amibe véletlenül belérúgott mögötte ott ált még Scott,Malia és Allison.
-Ti mit kerestek it? -Kérdezem mire Scott megvakarja a tarkóját.
-Ezt kérdezhetnénk mi is tőled! -Szólalt meg Stiles.
-Dolgom van. -Válaszoltam. -Szóval tűnjetek innen! -Mondom idegesen amikor is Scott előrébb lépet.
-Az ablakon ugortál ki. Mi dolgod van itt? -Mutat Ben házára aki épp akkor lép ki az ajtón és siet felém, meg áll mellettem majd lazán tarkómra csúsztatja kezét amiben egy kis tasak zöld fű virít idegesen pilantom a srácra.
-Zaklatnak Cica? -Súgja érzem alkoholtól büdös leheletét innen tudom már rég alapozott a bulira.
-Nem, ismerem őket menj vissza mindgyárt megyek én is. -Szólok neki lányan ő pedig megbotlik és fenyegetően mutat Scottra.
-Haver én esküszöm. -Nyögi nehezen. -Ha bántani meritek én esküszöm! -Ekkor oda dobja nekem a kezében tartott tasakot és oldalra fordulva hányni kezd.
-Inkább tényleg menjetek el Scott. -Súgom oda nekik amikor Alison rám emeli tekintetét.
-Neked mi közöd van egy ilyen alakhoz? -Kérdezi idegesen, én elszégyelem magam és csak megrázom a fejem. Nem merek mondani semmit a pici tasak fűvet bámulom és akkor Allison megérti és magához húzz. -Mért?
-Én...nem tudom. -Suttogom és úgy érzem elveszek az ölelésében, fejemet vállába fúrom és beszívom jellegzetes citromos illatot.
-Mi lenne ha haza mennénk? -Kérdi én pedig csak bólintom ő pedig kezemet keresi majd összekulcsolja övével a pici zacskót akkor már a földön alvó Benhez dobja és elindulunk Stiles kocsijához. Mielőtt beszállnánk magához húz és puszit ad az arcomra megkérem ma aludjon velem ő pedig igent mond. Beszállva a kocsiba elindulunk haza felé. Allison vállára döntöm a fejem és lassan elnyom az állom.Sziasztok hát talán életem eddigi leghosszabb novellája. Szerintem nem lett a legjobb, de remélem azért tetszik nektek.-Clem
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf Preferences
FanficLÁNYXLÁNY Teen Wolf lány preferences. Lydia Allison Kira Malia Cora Kate Erica