Ahogyan randira hív/hívod:

498 16 0
                                    

Lydia: Nehéz hete volt a dolgozatok miatt állandóan tanult és szinte nem is találkozott senkivel se a héten. Pénteken is szombatról beszéltek a csapattal amikor Lydia közli, hogy ő nem tudd menni, mert tanul a hétfői dolgozatra. Megráztad a fejed. -Biztos, hogy nem fogsz még hétvégén is tanulni! -Néztél rá. -Eljössz szépen velem kajálni, meg moziba is beugrunk. -Bólogattál ő pedig elmosolyodott.
-Akkor megyek veled, ha randira hívsz! -Vigyorgot, te pedig elszántan néztél rá.
-Lydia eljönnél velem szombaton randizni? -Döbbenten nézett rád majd elpirult.
-Igen.

Allison: A szobájában vagytok és beszélgetek a találkozásotok körülményeit elevenítitek fel.
-Nem sok híján megöltél! -Játszod a sértődődet ő pedig nevet rajtad.
-Ugyan már! Hogyan engesztelhetnélek ki? -Vigyorgot rád.
-Egy randi megfelel. -Mosolyogtál rá. Hihetetlenkedve nézett rád majd el nevette magát.
-Rendben [Y/N] áll az alku. -Mosolygot rád. - Holnap megyek érted este 8ra jó? -Vigyorgot rád.
-Komoly? -Döbbentél le ő pedig bólogatott. Mindketten elpirultatok majd nevetni kezdtetek.

Malia: Ő az a típusú lány aki semmit se bonyolít így azt se túlozta el ahogy elhívót téged randira. A terembe ültél és vártál a tanára amikor Malia belépet az ajtón majd oda állt a padod elé.
- [Y/N] eljössz velem moziba? -Nézet rád. Kérdőn néztél rá.
-Hányan megyünk? -Hísz általában bárhová mentetek mindig valaki jött még.
-Ketten. -Válaszolta. -Randi meghívás akart lenni. -Válaszolja egy kínos mosoly kíséretében. Ledöbbensz előszőr majd szélesen el mosolyodsz.
-Elmegyek veled randizni. -Adod meg végül a választ.

Kira: Épp a meccset nézted, melletted ültek a lányok ők is szurkoltak egy-egy barátotoknak. Te is épp ezt tetted, le se tudtad venni a szemed a 15ős játékosról. Amikor vége lett a meccsnek megvártad őt az öltöző előtt, már mindenki eltűnt így kicsit egyedül érezted magad. Akkor nyílót ki az ajtó és lépet ki Kira. El mosolyodott -Megvártál? -Kérdezte.
-Hát mivel rajtunk kívül nincs már itt senki, akkor másra nem várhatam igaz? -Nevetem. Ő is el mosolyodott majd elindult te pedig követted. A gondolataid csak úgy cikáztak össze vissza és végül megálltál ő is megállt és feléd fordult egyik szemöldökét felhúzta te pedig mielőtt megszólalhatott volna megkérdezted tőle- Eljönnél velem randizni Kira? -Kifújtad a levegőt mintha egy mázsa kőtől szabadultál volna meg. Az előtted álló lány döbbenten nézett rád majd elmosolyodott. -Szívesen megyek veled randizni.

Cora: A leéger ház új tervrajzát rajzolgattad amikor valaki kopogott az ajtón ki kiáltottad hogy szabad és felnéztél a munkádból. Cora jelent meg rád mosolygot te pedig viszonoztad, amióta a házon dolgozol állandóan eljön beszélgetni és hozz neked enni. Mostanra barátnők lettetek a fiatalabbik lánnyal. -Szia. -Köszön neked te pedig viszonzod. Meg köszörüli a torkát te pedig kérdőn nézel rá, látszik rajta, hogy ideges. -Kérdezhetek valamit? -Bólogattál. Ő pedig közelebb lép megfogja a kezeid és belekezd. -Tetszel. Nagyon is tetszel. -Mosolyog rád.- Szeretném ha eljőnél velem randira. -Egy sóhaj hagyja el a száját te pedig elmosolyodsz.
-Szívesen elmegyek veled Cora. -Válaszolod a lánynak.

Kate: A kávézóban ültél és vártál a nőre aki szokása szerint mindig késett. A vakrandi után, törzs helyetek lett a picike kávézó. A dolgozok névről ismernek titeket és mindig tudják mit kértek. Mindig csak a szokásost amit akkor itatok amikor előszőr találkoztatok. Sóhajtotál és az órádra néztél már lassan egy órája, hogy nem jön te pedig meguntad a várakozást. Kifizeted a kávéd majd elindultál haza. Ahogy kiléptél a kávézó ajtaján akkor jelent meg a látószögedbe a nő aki ennyit váratott. Ki akartad kerülni, de ő megállított bűnbánó arccal nézet rád.
-Ne haragudj, hogy ennyit késtem. -Nézz a szemedbe. -De minden virág boltott felkelet kutatnom. -Drámai sóhaj hagyta el a száját te pedig kérdőn néztél rá. Ő folytatta.- Tudod milyen ritka az a virág amit annyira szeretsz?- Bólogatsz. -Akkor jó, most már én is tudom. Az egész várost kőrbe járjam, hogy romantikus legyek, de sehol nem találtam.- Húzza el a száját. Te pedig elneveted magad ő csak kikerekedett szemekkel te pedig nem tudod abba hagyni a nevetést. Felhúzza a szemöldökét te pedig mosolyogva a nevetéssel birkózva nézel vele farkas szemet.-Tudod Kate, ha nagyon romantikus akartál volna lenni elég lenne randira hívni. Na meg persze időbe ideérni. -Ő is elmosolyodik. -Randira akartalak hívni, de nem találtam sehol se azt a virágot. -Megrázod a fejed. -Eljössz velem randira [Y/N]?
-Időben ott leszel?
-Igen. -Teszi szívére a kezét majd vissza mentek a kávézóba.

Erica: A suli előtt vársz, neked elmaradt az utolsó órád így megvárod a lányt. Csengő hasit a levegőbe és diákok száguldoznak ki az iskolából a szemeddel a szőke hajfürtöket keresed meg is pilantod és azok a hideg kék szemek pedig téged néznek elmosolyodsz és Integetsz.
-Derek akar valamit? -Kérdezi egyből. Megrázod a fejed és mosolyogsz. -Neked is szia Erica. -Nevetsz majd kinyitod a kocsi ajtaját. -Beszélni akarok veled. -Mondod neki ő pedig beül a kocsiba. Te megkerülőd a fekete kocsit és beülsz az autódba és gyújtást adsz. Erica háza felé veszed az irányt.
-Miről szeretnél beszélni? -Kérdezi.
-Kettőnkről.- Adok választ ő pedig elpírul, elmosolyodsz, tudod hogy nyert ügyed van.
-Kettőnkről? -Kérdezi vissza te pedig bólogatsz.
-Erica szeretnélek elhívni randira. -Nézel rá jelentőség teljesen. -Egy igazi randira. -Teszed hozzá mielőtt poénnak venné rád néz elpirul és elmosolyodik.
-Akkor hívj el. -Nevet. Te is elmosolyodsz.
-Erica eljőnél velem randira? -Vigyorogsz.
-Még meggondolom. -Adja meg a választ te pedig ledöbbenten nézel rá ő pedig nevetésbe tőr ki. -Igen, elmegyek.

Teen Wolf Preferences Where stories live. Discover now