Lydia: A falka szerint nagyon erős kötelék van köztetek. Szerintük pont össze illetek és ti sose fogtok szét menni, olyanok vagytok egymásnak mint a levegő, nem tudtok élni a másik nélkül.
Allison: A falka egyértelműen letudja írni a kapcsolatotok: tökéletes. Szenvedélyes és kifinomult, senki orrára nem kötitek a kapcsolatotok, ti általában a szobába bontakoztok ki, így elég sokáig tartott mire a falka rá jött, hogy ti együtt vagytok.
Malia: A ti kapcsolatotok fura, legalábbis a falka szerint, nem tudják megérteni, hogy mi közös van benetek, persze egy idő után ők is rá jöttek, hogy nálatok az ellentétek vonzották egymást. Szerintük aranyos páros vagytok.
Kira: Egyszerű és szerelemmel teli kapcsolat. Mintha egymásnak lenétek teremtve és titeket már nem tudnának külön elképzelni. Imádják a párosotokat.
Cora: Először a korkülönbség miatt, leginkább Derek méregetett téged. Aztán lassan rá jöttek, hogy semmi rossz szándék nincs benned és igenis össze illetek a lánnyal. Te és Cora egy nagyon erős kapcsolatotok van és ezt a falka is látja.
Kate: Hát ti aztán tudtok veszekedni, ez az első gondolata a falka tagjainak. Általában vagy veszekedtetek, vagy az ágyat nyomjátok, de lehet látni, hogy nagyon jó hatással vagy a nőre. Van pár év különbség köztetek, de ez nem okoz nálatok gondot.
Erica: Nyugodt, ezzel a szóval tudnák leírni a kapcsolatotokat. Aranyosak és kedvesek vagytok egymáshoz ami néha még a falka tagjait is megmosolyogtatja, ti nagyon egymásnak vagytok teremtve.
YOU ARE READING
Teen Wolf Preferences
FanfictionLÁNYXLÁNY Teen Wolf lány preferences. Lydia Allison Kira Malia Cora Kate Erica