Zaman

47 4 0
                                    

Artık eskisi kadar mutlu değildim. Sadece kendimi mutlu hissetmiştim. Ancak hayır. Sanırım beni bırakmayacak. Eskiden ne güzeldi. Sadece sihir. Kraliçe olduğum an bana birden bire soğuk davranmaya başladılar. Öz babam nasıl yapabilirdi. Nasıl kıyardı bana. Ancak sanırım taş kalpli birine döndü. Beni geçti şimdi de Emily. Dayanamam artık. Emily her şeyi öğrenecek. Onun söylediklerini aklımdan çıkaramıyorum bile. Geçmiş sadece beni bıraksın istiyorum. Emily için tehdit oluşturmasın. Ne yapacağımı bilmiyorum. Sanki beni bir odaya tıkmışlar ve iki çıkış koymuşlar. Bir ya sihire geri dönecektim, ya da Emily kurban olacaktı. Bunun için ne yapmam gerektiğini biliyorum. Magic Heart" ' a ( sihirli kalp) geri dönmeli ve abim ile Konuşmalıyım.
" West ne yapmalıyım "
" Üzülme. Bir yolunu bulup " Magic Heart" ' a gidebiliriz. Hatta ben ne diyeceğimizi buldum. Senle beraber herhangi bir krallığı ziyaret edeceğimizi söyleriz."
" Peki ya oradan geri dönemezsek. "
Dönücez. Ancak krallığın yolunun düşman krallıktan geçtiğini söyleyebiliriz. "
" O zaman hadi çocuklara söyleyip bir an önce gidelim. "
En sonunda Magic Heart yolundayız. Artık bizi neyin beklediğini bilemeyiz. Şimdi sihirli ağacın yanındayız.
" Açıl ey yüce yaşam, sihirini ver bana. Açıl ey yüce yaşam. " Artık Magic Heart ' a açılan portala girmek üzereydik. En sonunda burdayım. Kendi yuvama dönmüştüm. Çok mutluydum. Ortalıkta kimse yoktu. Çok dikkatli olmalıyım. İlerledik ancak henüz Magic Heart Saray' ına ulaşamadık. Şimdi koku organının girişindeki. Bu orman da bir sürü koku var ve bu ormanda ki kokuların bir sürü etkisi ver. Bu etkiler den kaçınmak için öğretmenimin söylediğine göre ormanın dışında bir yerlerde olan Güneş Çiçeğini bulmalıyız. Bu çiçeği aramaya başladım. Çiçek güneş ismini nerden alıyor. Biraz düşündükten sonra anladım. Güneşin tam olarak ışığının denk geldiği yer. Umarım doğrudur.
Güneşin tam geldiği yere vardık ve orada bu çiçeğin özünü çıkarttık. Sonra gerekeni yaptık ve ormana girdik. Evet işe yarıyordu. Saraya görülmüştü. Oraya yaklaştık. İçeri girerken muhafızları yaklaştık. Ardından abim Şimşek bizi içeri aldı
" Lütfen Emily ' i rahat bırak. Ona zarar verme ne istersen yaparım"
" B "
" Beni esir et ama onu alma. "
" Bir beni dinle. Benim tek istediğim sen değilsin. Emily.
"Neden ama "
" Çünkü o benim yeğenim. Yıllardır yeğenlerimi izliyorum ve Emily o çok farklı. Ben onu seçtim ve abin olarak sana söz veriyorum ona zarar gelmeyecek."
Şok olmuştum. Beni adamlarıyla birlikte gönderdi. Bu işte bir şey vardı ama belki de yoktu. Saraya vardığımızda çocukların hediye isteyeceğini bildiğim için eli boş dönmedim. Akşam gözüme bir türlü uyku girmedi ve ben de biraz daha düşündüm. Umarım yalan söylemiyordu. Çok endişeliydim. Umarım ailem özellikle Emily güvende olur. Eğer benim yüzümden onların başına bir şey gelirse kendimi aslağa affetmem. Sadece Emily sihire ve büyüye bağlanmaz. Sadece elimden gelen Emily için onu bu tür şeylerden uzak tutmalıyım.

Not
Arkadaşlar umarım bu bölüm hoşunuza gitmiştir. Fark ettiyseniz bu bölüm kraliçe tarafından anlatıldı. Yorumlarınızı bekliyorum. Beğenileri izine.

Sihirli Ağaç Ve Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin