Magic Heart'a Gidiş

31 6 0
                                    

Gördüğüm şey bir portal ve bir yazı. Yazıda şöle diyordu " Açıl ey yüce yaşam. Sihirini ver bana. Açıl ey yüce yaşam. " Portal gerçekten açıldı. Ağzım açık kaldı. İçeri girdim. Bir orman vardı ve kulağa hoş gelen bir melodi çıkarırken insanın oradan oraya koşturup dans etmek istemesi gerçekten mümkün. Biraz ilerledikten sonra karşıma bir at arabası çıktı. İçindekiler bana " seni kralla tanıştırmaya gitmeliyiz " dediler. Onlarla gittim. Kral bana iyi davrandı ve bir oda verdi. Akşam yemeği için aşağıya çağrıldı ve kral bana benimle konuşmak istediğini söyledi. Ona evet dedim ve bana anlatmaya başladı.
- Öncelikle bana inanmalısınız ve sonuna kadar dinle. Sen sihire inanıyorsunuz.
- Evet
- Peki sihirli gözlerin olsun istermisin.
İsterim ama çocuksu gelir. Ama doğruyu söyledim ve evet dedim.
- Ben annenin abisinin. Yani senin dayın. Burası sihirli kalp. Bizler sihirliyiz. Bir zama
nlar annende sihirliydi. Sonra babana aşık oldu ve iznimiz olmadan onunla evlendi. Bizler yıllardır sizinle savaş halindeyiz. Ben sizi yıllardır izliyorum. Kardeşlerin defalarca bu ağacı gördüler ancak bir şey hissetmediler. Ancak sen bağladın ve eminim burayı da seveceksin. Annen sizin krallığı korumak için asasını kullandı. Bize karşı geldi. En sonunda ben seni seçtim. Yıllardır babam kızının özlediği için gözyaşı döktü. Ben kendi çocuklarım yerine seni seçtim. Çünkü ben seçmeseydim bile sen seçilmiştin. Seni ruhlar seçti. Şimdi odana gidebilirsin.
Bir şey söylemeden odama gittim. Uykuya dalmışım. Hatırlıyorsunuz geceleri rüyama bir kadın giriyordu. Yine rüyamda onu gördüm. Bana dayına söyle ben Floon ' u görmek istiyorum. Tabi beni görmek istersen. O senin gerçekten dayın. Ben bunu nerden bilebilirdim. İnsanın hayatında böyle şeylerin olması her zaman gerçekleşmiyor. Bütün bir hayat boyunca dayını, büyükbabanı ve diğer akrabalarını tanımadan yaşaması. Bu işi iyice öğrenmenin zamanı geldi. Sabah erken kalktım ve bu sarayı gezdim. ğğBahçede periler vardı. Söylediklerine göre bu perileri arasından bir peri bana ait. Herkes kendi perisi severmiş ama öyle bakıp seçerek değil yani bu seçimi perilerin arasından hangisi ya da hangileri senin olucak. Bunun için ğğğiişğyani bunu anlamak için bazı şeyler gerekliydi. Bir kere en fazla üç peri ile kalabilirsin. Bunu bilmeyeceksin. Kendiliğinden o periler sana gelecek. Yürüdükten sonra hayatımın en büyülü anı bu andı. Bahçede peri müziği...
Not
Arkadaşlar diğer anlatım yani peri müziğinden sonrası diğer bölümde.

Sihirli Ağaç Ve Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin