Ella
Ráno se vzbudila a uctila teplo, tak jsem se zahrabala pořádně pod deku. Potom mě něco obejmulo, byla to ruka. Ale čí? Odpověď jsem dostala za chvilku. "Dobré ráno" řekl mi Martinus. "Ahoj" řekl jsem a vstala z postele. "Jdeš taky?" zeptala jsem se ho. On ležel rozvalený v posteli, a asi se nehodlal zvednout. "No jo" řekl a konečně vstal. Tak jsme se převlíknuly a šli na snídani. Bylo kolem osmé hodiny. Došli jsme dolu a samozřejmě tam seděl na gauči Marcus.
"Dobré ráno" řekl a otočil se na nás. "Dobré" řekl jsem a šla si pro džus. "Ahoj brácha" řekl mu Martinus a šel si sednout k němu.
Martinus
Sednul jsem si vedle Marcuse. "Tak?" zeptal se. "Co?" zeptal jsem se zase já. "No co ona" řekl a kouknul se na Ellu. "Co by, nic" řekl jsem mu. "Ale něco mi řekla včera večír" řekl jsem mu. "A to je?" zeptal se. "No ona mi děkovala za to že může spát u mě, tak jsem jí řekl že jsme sourozenci a víš co řekla?" zeptal jsem se bráchy. "no to netuším" řekl. "Že by chtěla být něco víc" řekl jsem mu. "No tak vidíš" řekl a bouchnul mě pěstí do ramena.
"Ale pořád jsme sourozenci" řekl jsem mu. "To je pravda, ale měl by jsi u ní šanci" řekl mi. "Co tu řešíte?" zeptala se Ella, která právě přišla. "Ale nic, jen fotbal" řekl jsem jí. "Aha" řekl a zase někam šla. "Uf" oddechl jsem si.
"Tak co noha?" zeptal jsem se. "No dobrý, bolí ale jinak fajn" řekl a kouknul se na nohu v sádře. "Hele co budeme dělat?" zeptal jsem se. "No já nikam moc nemůžu" řekl. "No jo, tak si zahrajeme playstation " řekla jsme mu a on jen souhlasila. Tak jsem hráli a hráli až byli dvě odpoledne. "Kde je Ella?" zeptal jsem se. "Nevim" řekl. "Hele hned přijdu" řekl jsem a šel hledat Ellu. Prošel jsem celý dům a pak jsem šel k jejímu pokoji. Tam jsem měl jít jako první, ale co. Prošel jsem se.
Otevřel jsem dveře a uviděl jsem jí jak spí v posteli. Tak jsem zase zavřel a vrátil se k Marcusovi. "Spí" řekl jsem mu a hráli jsme dál.
Dopadlo tak že jsme hráli celý den a pak jsem šel spát a Marcus taky.
ČTEŠ
Stepsister (Marcus&Martinus)
FanficJak vyplívá z názvu bude to o nevlastní sestře M&M. Ta ze srdce nenávidí Marcuse a Martinuse, proč? A co když se dozví že je jejich nevlastní sestra? Jak to bude dál, oblíbí si je nebo je bude pořád nenávidět? Čtěte a dozvíte se.