Axel Blaze(Gouenji Shuuya) x Reader ✉(k/w)-kolor włosów
(I/p) - imię postaci---------------------------------------------------------
Walentynki.Dzień zakochanych.Tego dnia ludzie wyznają swoje uczucia.Właśnie tego dnia (k/w)włosa (I/p) postanowiła zrezygnować z pisania walentynki do pewnego,białowłosego chłopaka.Na imię mu było Axel Blaze.Spytacie co było powodem zrezygnowania? Dziewczyna miała świadomość,że chłopak i tak wyrzuci wszystkie walentynki od dziewczyn do kosza.Uznała więc,że najlepszą rzeczą jaką zrobi będzie pójście do szkoły,jak gdyby nigdy nic.Przekraczając drzwi wejściowe, dziewczyna zobaczyła jak białowłosego optacza wianuszek dziewczyn w różnym wieku.Smutna,westchnęła, obeszła kółko i ruszyła w stronę klasy.Będąc na miejscu usiadła w ławce i przyszykowała się do lekcji.Po chwili dosiadła się do niej jej przyjaciółka Lucy.
Lucy-Wrzuciłaś swoją walentynkę?
(I/p)-Nie.Nawet nie pisałam.-mruknęła.
Lucy-CO?!!!!!CZEMU?!!!!!
(I/p)-Bo wiem,że mnie nie pokocha.-jej oczy się zaszkliły.
Lucy-Oh (I/p)! Tak mi przykro!-przytuliła ją.
(I/p) odciągnęła ją od siebie.Usłyszały dzwonek.Po chwili do klasy wszedł Axel,a dziewczyny z naszej klasy westchnęły. (I/p) mruknęła coś pod nosem.Do klasy weszła nauczycielka i zaczęła prowadzić lekcje.× Klasa.Lekcja historii ×
(I/p) przepisywała właśnie z tablicy,kiedy na zeszyt poleciała zgnieciona kulka papieru.Wzięła ją do ręki i otworzyła.Zaskoczona spojrzała na nadawcę.Było tam napisane:
,,(I/p) spotkajmy się po lekcjach na szkolnym boisku."
Axel Blaze.Dziewczyna odpisała:,,Okej" i rzuciła ją tam skąd nadleciała.
×Po lekcjach.×
(K/w)włosa pożegnała się z Lucy i poszła na boisko.Podeszła do Axela.
(I/p)-Więc po co chciałeś się spotkać?
Axel-Chciałbym cię prosić o pomoc.
(I/p)-O pomoc?
Axel-Tak.Chciałbym byś udawała moją dziewczynę.
(I/p)-Co?!!!Nie ma mowy!
Axel-Czemu?
(I/p)-No bo!No bo...-odwróciła się do niego plecami.
Axel-(I/p) proszę cię.Jesteś jedyną dziewczyną,która się do mnie nie klei.Jesteś moją ostatnią deską ratunku.Proszę!
(I/p)-No dobrze,zgadzam się.-westchnęła.
Axel-Dziękuję!-przytlił ją.
Po plecach (I/p) przeszedł dreszcz.Chłopak puścił ją.
Axel-W takim razie do jutra.-pomachał jej i poszedł.×Następnego dnia.Szkoła.×
Axel-Musimy złapać się za ręce.Wtedy będzie to wyglądało wiarygodnie.
(I/p)-No...okej...-zarumieniła się.
Złapała go za rękę i ruszyli do środka szkoły.Na Axela czekało już grono dziewczyn.Kiedy zobaczyły go,trzymającego (k/w)włosą,zrzedły im miny.
Axel-Postaraj zachowywać się naturalnie.-szepnął.
(I/p)-A jak myślisz?Co robię?-odszepnęła i poszli do klasy. Niestety,ale na przerwie dziewczyny wróciły do podrywania go,nie zwracając uwagi na (I/p).Z tego powodu musieli uciekać.Każdego dnia było tak samo.Goniły ich nawet poza szkołą.I właśnie wtedy uciekali do domu i tam zaczeli rozmawiać na różne tematy.Chłopak zauważył,że tak naprawdę (I/p) jest bardzo miłą osobą.Przyłapywał się na tym,że coraz częściej do niej przychodził nawet wtedy,kiedy nikt go nie gonił.
Kiedyś nawet przyprowadził swoją siostrę,a ona przyjęła ich z otwartymi ramionami.Zauważył,że dziewczyna stała się ważną częścią jego życia.
Któregoś dnia zrozumiał,że się w niej zakochał.Postanowił,że powie jej o tym.Nawet jeśli go znienawidzi. Założył buty oraz kurtkę i ruszył w stronę domu dziewczyny.×W domu (I/p).×
Na dworzu padał deszcz.Usłyszała dzwonek do drzwi.Otworzyła je i zobaczyła Axela.
(I/p)-Axel?!Co ty wyprawiasz?Chcesz się rozchorować?Wchodź.
Axel zamknął drzwi, podszedł do dziewczyny i ją przytulił.
(I/p)-Emm...Axel?Coś się stało?
Axel-(I/p)...Ja muszę ci coś powiedzieć.Ja...ja...ja kocham cię.
Dziewczyna zesztywniała.Po jej policzkach zaczęły spływać łzy.
Axel-(I/p)?
Wtuliła się w niego.
(I/p)-Ja ciebie też Axel.
Uśmiechnął się i delikatnie ją pocałował.---------------------------------------------------------
Ufff...skończyłam.
Kto się cieszy?
Jude-Ja!-uniósł rękę.
Axel-Dlaczego ja dzisiaj?😐
Autorka-Bo mi się tak zachciało.
Axel-Aha...😒Zostawie to bez komentarza...
Autorka-No i bardzo dobrze.😊
Shawn-Elo ludzie!
Jude-Shawn co tu robisz?
Shawn-Mógłbym spytać o to samo.
Jude-...😑
Autorka-Xd.Zgasił cię.😂Więc to tyle.
Buziaczki 😙