Csak egy Marvel rajingó fiúról lenne szó aki lefektetett pár alapstabályt a csajának.
Hogy miért?
Mert vele megy moziba a csaja a Bosszúállók Infinity War-ra.Pár napja írta ki a fiú a szabályokat a közösségi oldalra.
1.Megveszek neked bármit a film elött.Cukorkát , pocornt , még Hot-Dog-ot is , de nem kérdezhetsz semmit a film alatt.
2.Nincs beszéd a film alatt , nem vonhatod el a figyelmem.Vannak kérdéseied?Írd le őket.Válszolok ha vége.
3.Nincs kézfogás , mert az elvonja a figyelmemet és el fogok szalasztani olyan dolgokat mikre már 10 éve várok , hogy láthassam.A testiségeket hagyjuk a stáblista jelenet(ek) után.(Ebbe beletartozik a csók is.)
4.Ha egy fontos karakter meghal együtt sírunk , ha nem akkor hazasétálsz.Szeretném ha belefektetnél ebbe egy kicsit te is.
5.Ha lemondod a randit szükségem lesz 24 órára , hogy helyettesítselek egy megfelelő nézővel monjuk Jesse-vel.Ha az utolsó pillanatban mondod le és wgyedül kell végignéznem akkor hallano fogsz az ügyvédemről.
6.Ha egy őrült fehér fickó bejön és megpróbálja tönkretenni a filmet azzal , hogy lövöldözni kezd akkor szeretném ha leszerelnéd és felügyelet alatt tartanád.Mielött hívnád a rendőrséget , kérlek várd meg a film végét.Nem szeretném ha valamien bonyodalom megszakítaná a filmet.
Kövesd a szabályokat és a fipm után elviszlek a kedvenc fagyizódba.Bármi kérdés?
Vége.
Úgy érzem ő a megfelelő férfi a számomra.Egy komoly rajongó akinek a legfontosabb a film.
Imádom.A 4. a kedvencem.
Egy ilyen pasi kell nekem.