Egy rövid fanfiction EnikoZoeKovats -nak
Romanrogers
Steve&Natasha párosításSoha
-Én most indulok Bécsbe az egyezmény aláírására , van még helyre a gépen.mondom miközben Steve arcát fürkészem.Félrenéz de látom rajta , hogy most legkevésbé szeretne ezzel foglalkozni.
-Az , hogy most a legkönnyebb megoldást választjuk nem jelenti azt , hogy rosszul is döntünk.
Erre a kijelentésre rám emeli a tekintetét.
-Fontosabb , hogy együtt maradjunk mint , hogy hogyan.mondom halkan. Mélyen a szemébe nézek.Érzéseimet szigorúan tartom , nem szeretném ha akármit is látna rajtam. Megtanították , hogyan kell csinálni hiszen miért is kellen megmutatni mit is érzünk legbelül.
-Nat hát nem érted?!-veszi kezei közé arcom ingerülten , mégis gyengéden tartja a fejem-Nem érted , hogy mit adunk fel érte?!Egymást.... , ezt nem egymásért tesszük , akkor tennnék egymásért ha nem írnánk alá.
A csapat szétszakad lehet....lehet , hogy ebben a pillanatban még sokat jelentessz nekem , de az egyezmény....-halkul el.
-Steve ez nem köti meg , a kezünket , hogy mit teszünk egymásért ez kizárólag általános dolgokat folyásol be.fogom meg a karjait.
-Igen Nat?Mi van ha mostantól én vagyok az ellenség ha az egyeszmény szabályai....
-Nem Steve te soha sem leszel ellenség.
-Mert így volt akkor is amikpr Bucky-t akartam megmenteni .
-Nem történthet meg mégegyszer hisz te ,te olyan sokat tettél már.Sok évvel ezelött a Világháborúban , New Yorkban , és amikor Ultron...
-De hát hallottad. Szerintük többet vettünk el mint adtunk...
-Steve ez nem így van....-mondom kétségbeesetten.
-Látod Nat , azt mondod nem így van-lép közelebb-de ha aláírod az egyeszményt akkor már mellettük leszel , ellenem .....többünk ellen.
-Én nem Steve soha....-gyűlnek könnyek a szemembe.
-Miért árulsz el minket Nat , miért árulod el a csapatot?kérdezi alig hallhatóan közben végig a szemembe nézve , elveszek azokban az égszínkék íriszekben.
-Én soha nem árulnám el a csapatot-suttogom-soha nem árulnálak el téged Steve , én szeretlek.
Kezem az arcára fektetem majd közelebb húzom és megcsókolom.
Ugyan olyan mint amikor elösször csókoltam.Gyenge ajkak , ismerős íz.
Ismerős erős , gyengéd kezek a hajamban, ismerős illat.
Ismerem , szeretem , és soha nem hagynám el Őt.molnaragi1133 köszi a képhez a segítséget.
Remélen tetszett.Ha szeretnél te is kérj nyugodtan fanfiction-t az előző rész alatt vagy privátban.
További szép napot , és kellemes olvasást!