Sziasztok tudom nem volt rész de eme kis időintervallumban több részt is kívánok felrakni.
Hogy miért?
Események sorozata folytán a telefonom összetört.
Persze nem az eleje , mert azon üvegfólia van.
Hanem , üveg a hátulja , nem volt rajta tok (lejettem) , és összetört.
A hátulját leszedik és törlődhet/törlődik minden adat.
Ezért ezzel töltöttem az időm.
Képeket válogattam.
Tudni kell rólam , hogy nagy képbuzi vagyok , ha mondhatom így .A telómon több mint 12.000 kép volt .
A válogatásba és adatátvitelbe belehaltam.
Nekem sok egyéb más mellett a galériám a mindenem , és úgy fáj a szívem.
Bár sok kép SD-n van , sok pedig gépen.
Minden egyes törölt képpel egy kis részem meghalt.... a kép alja látható a törölt képek számaVan mit még kiraknom ebbe a könyve szóval kezdem is.
Huhhh. , bocsi de tényleg tök depi vagyok.Na kb 7 részt várhattok a következő egy órában , ha nem romlik el vmi.
A témákat/képeket csoportokra osztottam „téma" szerint.
Ide jöjjenek az ilyen semleges/nincs témájú dolgok.....Thor fegyere az évek során
Talan még nem mutattam , ha igen sorry .Két füzetem amit nem hagyhattam ott egyszerűen......
Nem tudom miért de 2 HD kép....
Illetve két dolog amire szükségem van a túléléshez.
1.A könyv ami nem kapható Magyar országon.
2.A nyaklánc ami gyönyörű