Ki akar nyírni egy pók

88 13 6
                                    

Sziasztok sorry de nincs még telóm szóval egy jelentős de még egy jelentéktelen részt összehozni is bonyolultabb legalább is számomra mint máskor.Ezért sorry de ez sem lesz egy szokásos fejezet .Ezúttal a magánéletem , legalábbis ezek az utolsó perceim.

Én simán megnézek egy horrort , jó utána persze nincs jó hangulatom . De van avlalami amit nagyon utálok az a pókok . (Kivéve persze Peter-t)

A pókokat legtöbbbször kinyírom , de ettől megrémültem , Vatel szerint csak egy sima a kicsinél kicsit nagyobb pók . De halljátok halálfélelmem van . Szerintem már  szomszédok is felébredtek , hogy mi ez a nagy sikoltozás .Vatelom jött és mivel nem akarta kinyíni ezért elvesztette és bemászott az ágyam alá . Teljes aljú  , szóval nem lehet alá csak így benézni alá . Javasoltam , hogy toljuk el , de azt mondta , hogy este 10-kor nem áll neki , franciaágyat tologatni és , hogy nem lesz semmi baj mert ez csak egy pók . Mikor Vatel elment a lehető legszörnyűbb hangot hallom. a szobám ugye ki van poszterezve , kicsi sietős lábak hangját , úgy beszartam . Majd elkezdtem fújni , hogy le tudjam gyilkolni rendesen erre elugrott vagy mi . Aztán megint hallom a kis csicskát én már teljes idegállapotban voltam . 

Erre fogtam a gyilkos könyvet amivel ugy ölök , aztán jól odabasztam , na most lehet , eltaláltam lehet nem , lehet nincs meg már 4 lába lehet nem , lehet  megdöglött lehet nem . Szóval ilyen stressznben én nem tudok élni . Azóta nem mutatkozott s kis csicska ,. Na most nekem az egy félelmem , hogy amíg alszok belemászik a hajamba vagy ilyenek , szóval eeehhhhhh. Remélem megdöglött . Segítsetek , szerintetek megdöglött? Vagy nem tudjátok , hogyan lehet előcsalni egy fogyatékos pókot? 

Komolyan  félek létezni.

MarvelOù les histoires vivent. Découvrez maintenant