Sziasztok , gondolom már jópáran olvastatok fanfictiont.
(Készülnek!)
Na de vannak itt számomra érdekesek.
Ezeket boncolgatnám kicsit.Mint pl a : Sciemce Bros
Vagyis a Tony& Bruce párosítás ami magyarul annyit tesz : Tudósok.
Na most értem a logikaját de olyan furcsa számomra.Nektek nem?Általam végzett kutotómuka eredménye ez a kép.
Igen nos amit még nem is hallottam érdekes módon a Steve &Thor párosítás.(Ha van valami közös nevük akkor pls írja meg valaki)
Ebbe véletlenül botlottam bele Trumbl-on.Érdekes maradjunk annyiban.
Na igen és ami még .....
Bruce&Thor párosítás.Ennek az „értékét", „súlyát" a Ragnarok tette nagyobbá.
De őszintén én nem szívesen olvasok egy öreg emberről (Bruce) , jo nem öreg de azért mégsem egy Stucky/Stony valljuk be.
Ebbe is Trumbl-on futottam bele.
A fanfictionoknál ugye nagyon lényegesek a kulcsszavak , nos itt biztosan benne volt az Alternative universe , vagy a freeform.
(Ez az amikor áthelyezi a való világba a karaktereket de a személyes jellemzőik megmaradnak)Élesebben CSAK nektek!
EEhhhh
Ami a „kedvencem" na jó utálom de számomra ez is rajt van a listán.
Frostmaster vagyis Loki&Grandmaster(Nagymester) párosítás.Olyan fura szóval ki olvas ilyet (és akkor páran magukba néznek)nincs vele gondom csak számomra furcsa , szóval ha valaki Grandmaster fanfictiont akar olvasni oké na de aki Loki fanfictiont az sokkal jobbat talál Frostiron-t vagy Thorki-t/Thunderfrost-ot! , mindenki mást szeret de akkor is...Ehhhh
Próbáltam molnaragi1133 a bizonyíték rá , valami igényes normláis fanartokat keresni.
Na igen számomra ezek a fura párosítások , gondolom még van pár ezeken kívül is.....
Írjátok le mit gondoltok róluk!
Sziasztok , további jó olvasást és kellemes estét!