~5. Haylor

463 14 5
                                    

Selina POV

Daar staat... Harry! En... Taylor Swift?! Ik kijk ze aan terwijl ze hier naartoe lopen. Ik weet niet wat ik moet zeggen." Hoi jongens dit is Taylor" zegt Harry. Hij negeert me compleet!" Hoi" zegt Taylor nogal bitchy-achtig (A/N is dat een woord?). Ze kijkt me aan. Van boven naar beneden en weer terug en geeft een afkeurende blik. Ik geef haar ook een blik terug. Er is een ongemakkelijke stilte. Gelukkig worden we al gauw gered door de bel. We lopen naar binnen terwijl Harry afscheid neemt van Taylor. Ik zucht en loop naar binnen. Bibi en Lilly zitten naast elkaar dus ik zit met Harry joepie( voel het sarcasme). Als hij even later komt binnenlopen kijkt hij me aan. Hij heeft een verdrietige en boze blik in zijn ogen. Oké? Als de les bijna is afgelopen vraag ik," wat is er?" Hij kijkt me aan." Kan ik niet zeggen" zegt hij kortaf." Sorry hoor ik vroeg alleen maar wat" zeg ik nijdig en loop weg." Nee wacht..." Zegt Harry en hij komt voor me staan. Hoe deed hij dat zo snel?" Het spijt me okay? Maar het is iets tussen mij en het management en ik mag er niets over zeggen" zegt hij. Ik knik en zonder iets te zeggen loop ik weer weg.

De school is eindelijk uit! YEAH! Ik loop naar Bibi en Lilly toe." Ugh... Wat een kleffe boel daar zeg" zegt Lilly afkeurend. Ik naar de richting waar zij kijkt en zie Harry en Taylor aan elkaar geplakt. Ik zucht." Zullen we gaan?" Vraagt Bibi om van onderwerp te veranderen. Lilly en ik knikken. We gaan naar Bibi.

Als ik 's avonds thuis ben ligt mijn moeder op de bank te slapen. Waarschijnlijk in slaap gevallen. Het is pas 6 uur en ik heb nog niet gegeten. Ik loop naar de keuken en ga voor mezelf wat pasta maken. Als ik de pasta saus wil pakken zie ik het boven op de kast liggen. Ik zucht. Was papa er nog maar. Hij was heel erg lang. Maar hij is een paar maanden geleden overleden. Mijn moeder en ik hebben er nog steeds verdriet van.

Als ik heb gegeten en alles heb gedaan ga ik gelijk naar boven want ik ben verschrikkelijk moe. Wanneer ik in bed lig zakken mijn oogleden langzaam dicht...

~~

Heey everybody!

Sorry voor het slechte hoofdstuk! Ik had even geen inspiratie.-_-

Byee xxx

Just that little thingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu