~6. I don't unterstand

449 15 0
                                    

Selina POV

Ik word wakker van mijn telefoon die afgaat. Ik kijk en zie dat ik word gebeld door Harry?! Het is 12 uur 's avonds en hij belt me nog?! Ik neem toch maar op." Wat moet je?!" Vraag ik bot." Selien het spijt me heel erg okay? Het zit anders dan je denkt" zegt hij in een hap adem." Hoe bedoel je? En waarom bel je me zo laat?" Vraag ik." Ik kom net terug van het management" zegt hij." Oké maar wat bedoel je met 'het zit anders dan je denkt'?" Vraag ik weer." Ik vertel het nog wel okay? Maar ik moet hangen" zegt hij. Nog voordat ik iets kan zeggen heeft hij al opgehangen. Uuhm okay?! Wat is dit voor raar telefoontje?! Ik laat het maar en ga weer verder slapen.

*volgende morgen*

Ik word wakker en zie dat ik eindelijk een keer optijd ben. Ik zucht opgelucht en stap uit bed. Ik pak een setje kleren en ga douchen.

Als ik beneden kom is mijn moeder al naar haar werk en ga ik gelijk naar school. Ja i know ik eet niet veel maar ik heb vaak gewoon geen honger okay? Als ik aankom zie ik Bibi, Lilly en Harry staan. Maar er is iets anders... Harry staat erbij zonder Taylor?! Ik loop er naartoe." Hoi" zeg ik. Ik krijg wat hoi's terug." Kan ik je even spreken?" Vraag ik aan Harry. Hij knikt. We lopen een stukje en ik stop. " Wat bedoelde je aan de telefoon?" Vraag ik. Harry kijkt me aan. Of meer staren." Harry? Je staart" zeg ik en zwaai met mijn hand voor zijn ogen. Hij kijkt op en wordt rood. Zooo schattig als hij rood is. Wacht wát?!" Waarom heb je met Taylor? Toen we hadden gezoend zei je dat je het niet erg vond! En nu ga je ineens met iemand met de naam: Taylor Swift!" Schreeuw ik in zijn gezicht. Hij doet zijn mond open maar ik ben hem voor." Elke keer zeg je dat het anders zit dan ik denk maar ik snap er niets van... Ik wil de waarheid weten Harry... Nu!"

~~

Alowhaaaaa everybody!

Is er iemand naar het concert van one direction geweest? Ik niet *snik snik* ik was te laat haha. Ik ga het volgende hoofdstuk erop zetten als ik 40 reads heb

Byeeeee xxx

Just that little thingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu