selina pov
ik kijk nog eens goed. is dat hem echt?! hij merkt dat ik naar hem kijk en hij kijkt om. zijn ogen ontmoeten de mijne. oh oh. dit is niet goed. ik ren weg maar in het zand kom ik niet ver. ik word bij mijn arm beet gepakt en word ruw omgedraaid."auw!"roep ik hard. "oow sorry. i-ik wilde je geen pijn doen"zegt hij en ik zie schuld in zijn ogen maar het raakt me niet. niet nadat wat hij me hyeeft aangedaan. denk maar niet dat ik hem zo snel vergeef. ik wil weglopen maar hij houd me tegen. ik kijk in zijn ogen. die verschrikkelijk mooi zijn. oow nee hier ga ik weer."wat?!"zeg ik bot. hij kijkt me peinzend aan. ik kijk hem nog even aan. ik zucht. als hij dan toch niets te zeggen heeft ben ik weg. ik ren weg voordat hij me beet kan pakken. waarom moet ik juist hem tegenkomen. ik ren de voorduer binnen recht door naar de woonkamer. ik hijgend binnen en de jongens kijken me vragend aan. ik begin te ijsberen door de kamer. wat nu? arrgg dit is irritant. harry loopt naar me toe en houd me vast. "rustig babe, wat is er?'vraagt hij liefjes. ik negeer hem en loop naar boven. waarom?! die vraag spookt de hele tijd door mijn hoofd. ik dacht dat ik hem nooit meer hoefde te zien. ik had het dus mis. harry komt de kamer binnen."heey... wat is er mis" "ik wil er niet over praten" zeg ik en draai mijn hoofd om. ik staar uit het raam in de hoop dat hij weg gaat. maar dat gaat hij niet. "je weet dat je me alles kan vertellen. ik wil niet dat je onge-" "IK ZEI DAT IK ER NIET OVER WOU PRATEN!" schreeuw ik. hij kijkt me geschrokken aan en loopt de kamer uit. eindelijk ben ik alleen. ik loop de badkamer in en neem een douche.
________
als ik klaar ben met douchen doe ik maar gewoon mijn pyjama aan. ik ga op bed liggen en pak mijn boek. twilight. ik hou van die serie! eigenlijk hoop ik dat ze voor jacob kiest want hij is zoo knap(A\N als je twilight niet kent snap je dit waarschijnlijk niet haha en btw: ik ben in het echt niet voor jacob). er word geklopt op de deur. harry komt binnen. "wil je wat eten"vraagt hij. ik schud mijn hoofd."nee dank je ik hab niet zo'n honger" zeg ik en kijk weer in mijn boek. ik doe vandaag misschien wel een beetje bot tegenover harry...."maar toch lief dat je het vraagt" zeg ik erachteraan. hij kijkt naar me en geeft me een scheef glimlachje." weet je.... je eet de laatste tijd heel weinig selina" zegt hij sirieus. "ik voel me prima harry echt waar" verzeker ik hem. hij knikt en laat het hierbij. "moet ik nog iets voor je doen'?"vraagt hij lief. ik schud weer mijn hoofd. "nee dank je" zeg ik en hij loopt de kamer uit. ik lees nog een heel stuk van mijn boek maar heb er later eigenlijk geen zin in. ik hoor gelach van de jongens beneden. wauw. ze hebben het wel heeel gezellig daar. ik merk dat mijn ogen best moe zijn en ik zie dat het al twaalf uur is. best raar, de jongens moeten morgen optreden en dan blijven ze zo lang nog op... ik stuur harry een berichtje waarin staat dat het al laat ia en dat hij morgen moet optreden. ik leg mijn telefoon weg en doe het lampje uit. ik hoor nog een geluidje van mijn mobiel maar ik kijk er niet meer naar want het is waarschijnlijk harry die zegt dat hij eraan komt. ik doe mijn oigen dicht en al snel val ik in slaap. die nacht gaat mijn droom over hem......
~~
heey!!!! wie zou die gast zijn?! oehhhh spannend haha. laat please ff weten hoe mijn boek is... ik blijf maar schrijven maar ik hoor heel weinig :( hebben jullie het ook zo warm. ik wel! nouja... beter dan regen. fijne vakantie allemaaaaaallllll
hier aan de zijkant een foto van selina op het strand ;)
byeeee chickieeeessss
xxx
JE LEEST
Just that little thing
FanfictionSelina vanaf jongs af aan beste vrienden met Harry. Dé Harry styles ja. Ze doen alles en bespreken ook alles. Het gaat heel goed totdat Selina verliefd word op Harry. Voelt Harry hetzelfde voor haar? Gaat de vriendschap hieraan kapot? En wat als Se...