BÖLÜM BİR (BAŞLANGIÇ)

119 25 20
                                    

Halit kızıl saçlara sahip yeşil gözlü evli ve üç çocuğu olan otuz beş yaşlarında yakışıklı bir seri katil. onun en yakın arkadaşı olan ve aynı zamanda sağ kolu olan sezer ise yirmi beş yaşlarında bir genç. sezer kumral saçlara sahip beyaz tenli biri.Dışarıdan efendi birine benzeyen ama aslında şizofren olan biridir. Sezer'in sağ gözünün üzerinde ince bir çizik var. Halit aranan bir numaralı katil konumunda. Devlet Halit'in ele geçirilip birçok suç örgütünü çökeltmek istemektedir. bunun için özel bir ekip kurmuşlardır. Bu ekip fiziksel özelliklere bakmaksızın yetenek ve zihinden kurulu insanlardan kuruludur. ekibin bütün kontrolü Kemal adında yetenekli ve zeki birine verilmiştir. Kemal yirmi altı yaşında dış görünüşü delilere benzeyen bir yapıya sahipti. ama aslında içlerinde en gaddar olanıydı.kendini beğenmiş her şeyi yapabileceğini sanan tehlikeli bir kişiliğe sahip.Kemal için devletin hiçbir önemi yok onun tek istediği kanunlar çerçevesinde acı duygusunu insanlara en pahalı şekilde yaşatmaktır. Devlet Kemale Halit'i bizim için yakala bize ulaştır emri vermişti. Ama Halit'in tek istediği şey adaleti kendi elleriyle koruyup gözetmekti. Aslında yapması doğru olmayan birçok şey yapmıştı ama bunları adalet için yaptığına inanıyordu. Sezer aslında iyi bir insandı. hastalığından dolayı iş bulamamıştı. aslında birçok sektörde çalışmış ama insanların ona düşman olduğunu düşündüğü için birçok kişiye bağırmış ve hatta yaralamıştı. Hasta olduğu için ceza almamış kontrollü şekilde serbest bırakılmıştı. aslında yaşadıkları olaylar onun yüzünden olmuştu ilaçlarını kullanmayıp çöpe atıyordu. Ona göre ilaçları doktor kendisi delirsin diye veriyordu. İlaçları kullandığında rahatsız oluyor hiç konuşmuyordu. Halit ve Sezer şans eseri karşılaşmışlardı. Dar bir sokakta Halit yürürken Sezer ona çarpmış ve yer düşmüş. Halit onu kaldırmak isterken birden bağırmış.

-yardım edin yardım edin.

Halit öylece bakakalmış. Neye uğradığını şaşırmış. İlerden dört kişi Halit'in yanına yaklaşmış.Halit kendini koruma amaçlı silahını çıkarmış. bunun üzerine Halit'e dördü birden silahını çekmiş. Sezer ayağı kalkmış. Dört kişiye doğru yürümüş. Adamların hedefi Halit olduğu için kimse Sezer'i ciddiye almamış. Sezer adamların yanına gidip. kalın bir ses tonuyla;

- Ne oluyor burada.

dedikten sonra öndeki kişinin silahına elini atıp ayağına tekme atmış öndeki adam takla atınca kafasına sıkmış ve kalan üç kişiyi de hızlı bir şekilde öldürmüş. şizofren bir hastadan ne beklersiniz ki. daha sonra Halite yaklaşıp;

- '' İyi misin.'' diye sormuş

Halit anlamış bu adamda bir şeyler var diye ama yeteneğini göz önüne alıp ;

- İyiyim sağol diye cevap vermiş.

Sezer cevabını aldıktan sonra arkasına dönüp iki adım attıktan sonra Halit;

-Adım Halit. demiş 

Sezer'de arkasına bakıp ;

-Bende sezer. demiş

Halit ona ;

- Nerede çalışıyorsun? demiş

sezer;

-çalışmıyorum.Çalıyorum demiş.

Halit;

-Gel yanımda çalış.Demiş

Sezer gülüp.

-Ben çok iş teklifi aldım ama bak işsizim. demiş

Bunun üzerine Halit ona 

- İyi sen bilirsin demiş. Ve arkasına dönüp iki adım attıktan sonra arkasından bir ses

-Ne zaman? nerede başlıyorum?

Halit gülüp beni burada bu saatte  bekle yarın seni alacaklar. Demiş. 

İşte böyle tanışmışlar bizim Halit ve Sezer.  

56. KİŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin