- Zamanla kendi mezarınızı kazacaksınız...
- Güneşin gözlerimi yaktığı kadar içimi yakıyor gözlerin.(:::56. Kişi:::) iyi okumalar diler.
Halit ve Sezer mekanları'nın yakınındaki ara sokaktaki çalıların arasına saklanmışlardı.Halit:
-Sezer.
Sezer:
-Efendim abi.
Halit:
-bu kötü oldu aramıza sızmışlar birçok şeyimi biliyorlar artık. Evimi karımı çocuklarımı her şeyi mi anlıyor musun her şeyimi.
Sezer kısık ve yorgun bir sesle:
-anlıyorum abi.Der demez Halit:
-Sende bir şeyler var ne oldu sana.
Sezer:
-Önemli bir şey yok abi ufak bir çizik.
Halit:
-Göster bakalım şu ufak çiziği.
Sezer:
-Halit ne derse o.Halit ne derse o. Deyip yarasını Halit'e göstermiş.
Halit'in gözlerinden iki damla yaş süzülmüş dönüp:
-Bu mu ufak yaran. Bıçağ'ın tamamı derinin altına girmiş.Buradan dokununca bile bağırsaklarını hissedebiliyorum.Sen nasıl bir insansın yaralı halinle buraya kadar sesini çıkarmadan gelebiliyorsun.
Sezer:
- Halit ne derse o. Halit bana gel benimle dedi bende geldim.
Halit tam cevap verecek iken telefonu çaldı. Telefonu açıp ince ve kısık bir sesle:
Alo. Ne dediğinin farkında mısın?Benim başımda bin bir bela varken sen gel diyorsun.Ne...Ne...Ne dediğinin farkında mısın?Peki.Yalnız mı?tamam geliyorum.
Dönüp Sezer'e:
-Sezer al bu kartı benim evim burası birazdan karımı arayacağım sana gerekli müdahaleyi yapsın.
Sezer:
-Peki abi.
Sezer o vahşet haliyle iki kilometrelik yolu yürümüştü.Yoldan geçen insanların ona zarar vereceklerini zannediyordu.Hatta yolda yürüyen biri ona bakıp:
-Kardeşim hiç iyi gözükmüyorsun ne oldu sana gel bir hastaneye gidelim. Dediği için kafasını duvara vura vura bayıltmış ve hiçbir şey olmamış gibi yoluna devam etmişti.
Eve vardığında Halit'in karısı onu bekliyordu.Sezer'i görünce anladı karşısındakinin Sezer olduğunu.Sezer'i evine alıp gerekli müdahaleleri yapmıştı.Bu müdahale öyle herkesin yapabileceği bir müdahale değildi.Aslında Esra hemşireydi.Birçok şeyi bildiği için müdahaleyi gerçekleştirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
56. KİŞİ
ActionİNSANLIK KÖTÜ YOLDA. ADETA BİR BATAKLIĞIN İÇİNDE TEK BAŞINA ÇIKMAYA ÇALIŞAN BİR İNSAN GİBİ.DAHA FAZLA BATARLAR. ''56. KİŞİ'' İYİ OKUMALAR DİLER...