S idő, állj meg egy pillanatra,
S ti rohanó percek, várjatok,
Amíg ők ketten esküt tesznek,
Hogy egymáshoz örökké hűk lesznek,
Csak addig várjatok!Johann Wolfgang von Goethe
6 évvel később...
× Tony szemszöge ×
- Samy!- kiabáltam a lánynak, aki épp most körülöttem forgolódott.- Samy, hol a francban van a nyakkendőm? És az öltöny? Miért nincs még itt?
- Állj már le hiszti királynő! Az öltönnyel mindjárt itt lesz Josh, csak dugóba került. A nyakkendőd pedig..- nyúl a hátam mögé a lány.- Itt van.- nyomja kezembe bosszúsan.
- Sajnálom, hogy késtem, de sikerült dugóba kerülnöm!- rontott be a szobába Josh lihegve, az öltönyömmel kezében, amit egyből kikaptam a kezéből és elkezdtem felvenni, majd ő már el is rohan.
Idegesen szedem magamra a ruhadarabokat, majd mikor kész lettem, még az utolsó simításokat elvégzem magamon.
- Tökéletes vagy.- mosolyodik el lágyan Samy, akinek a szemében most könnycseppek gyűltek össze, akárcsak anyámnak, aki pont ebben a pillanatban lépett be a szobába.
- Hé, elég a sírásból. Ez most nem az a nap, ahol sírni kell.- ölelem meg mindkettőjüket szorosan, egy-egy csókot nyomva arcukra.
- Olyan gyorsan felnőttél és milyen fiatal ember lett belőled.- törölgeti meg szemeit anyám.- Nagyon büszke vagyok rád.- öleljük meg egymást szorosan.
- Köszönöm, anya. De most menj, hamarosan kezdünk.- mondom, mire egy aprót bólint és kimegy.
Nagyot sóhajtva fordulok utoljára a tükör elé és csak bámulom magam. Teljesen be vagyok parázva az istenit.
- Nyugodj meg. Most is szívdöglesztő vagy. Most is le fogod venni a lábáról, akárcsak az első alkalommal.- simogatja meg Samy a vállam, mögém lépve.
- Sosem fogom megbánni ezt a döntésem.- fordulok felé határozottan, amire szélesen elmosolyodik.
- Kár is lenne. Nos, de tanúdként ideje felhívnom a figyelmed, hogy lassan menünk kellene.- mondja, mire egy aprót bólintok, majd elhagyjuk együtt a szobát.
A hosszú folyóson végig lépkedve, azonban összefutok egy váratlan személlyel, aki felől már jó pár éve nem hallottam.
- Caleb?- szólítom nevén és egyből felém kapja tekintetét.
- Tony, ó hát itt vagy. Szeretnék gratulálni előre is.- villantja megy fogait széles mosolya által.
- Köszönöm, rég találkoztunk, de örülök, hogy eltudtál jönni.- mosolygok rá finoman, kezére nézve azonban tekintetem megáll a gyűrűs ujján, amin bizony egy eljegyzési gyűrű díszeleg.- Nocsak..megházasodtál?- mutogatok kezére.
- Ami azt illeti, igen.
- És ki a szerencsés lány..vagy fiú?
- Az egyik turnénk alatt ismertem meg. Alicnek hívják és csodálatos lány. Jobban mondva csodálatos feleség.
- Ó, gratulálok.- veregetem meg elismerően vállát.- Melletted boldog élete lesz, ebben biztos vagyok.
- Köszönöm Tony.- néz rám, majd szorosan megöleljük egymást, de csak egy röpke pillanatra.- Viszont ideje menned, nem kéne, hogy elkéss a nagy napodról.
- Igaz, jobb ha megyek. Jó volt látni.- mosolyodok el újból, miközben tovább indulok.
- Téged is, királylány.- válaszolja nevetve, amire bosszúsan visszafordulok.- Na de tényleg iparkodj, hisz kitudja, hogy a herceged meddig vár.
ESTÁS LEYENDO
Holding Hands •BEFEJEZETT•
RomanceKét srác. Két élet és talán... egy vágy is. 4 éve már, hogy legjobb haverok a középiskola kezdete óta, Daniel és Tony. Bizalmas kapcsolat van köztük, ami eleinte csak baráti viszony, később azonban Tony elkezd valamit érezni Dany íránt, ám még mag...