× Daniel szemszöge ×
Az utcákon sétálva, jobban láttam egyenlőre nem hazafelé venni az irányt, hisz biztos voltam benne, hogy csak magamba fordulnék. Így pár gyors hívást lebonyolítva, a közeli kávézóhoz mentem, ahol már Samy és Josh várt.
- Remélem jó okod van rá, amiért ilyen hirtelen ide rángattál..- mondja bosszúsan Josh, belépve az üzletbe pedig egyből elfoglaljuk szokásos helyünket és mindannyian rendelünk egy kávét.
- Nos, elmondod végre, hogy miért vagyunk itt?- néz rám kérdően Samy.
- Igen. Tonyval végleg mindent lezártunk.- jelentem ki nagyot sóhajtva, ők ketten pedig csak döbbenten bámulnak rám.
- Ezt most ki fejthetnéd bővebben is, mert nem igazán értjük..- mondja Josh összevont szemöldökkel.
- Mit ezen bővebben kifejteni?! Ő Calebbel van már együtt és túl lépett rajtam, vagyis igyekszik. És nekem is ezt kell tennem. Nem élhetek örökké az árnyékába..- mondom lehajtott fejjel, miközben csészémmel babrálok.
- Mi?! Mi az, hogy együtt vannak?- fakad ki Samy.
- Mondtam már, hogy a koncerten is smároltak, aztán együtt is léptek le. Aztán ma pedig elmentem hozzá és mindent elmondott. Persze nektek is elfogja mondani, hisz nem akar titkolózni senki előtt sem, főleg nem előtettek.
- De...és mi lesz veled? Mármint ezt csak ilyen egyszerűen elfogadod?- néz rám a lány aggódó tekintettel.
- Nem tehetek mást. Talán...jobb is lesz így.- válaszolom, majd belekortyolok kávémba.
- De mi van, ha Tony csak féltékennyé akar tenni vagy csak a veled kapcsolatos érzéseit akarja elnyomni?- kérdezi Josh komoly tekintettel.
- Igaza van Joshnak. Tonyt ismerve mindig is szeretett menekülni az érzései elől és..
- Ebből elég!- vágok a szavukba.- Ez van, ezt kell szeretni. Sajnálom, hogy így alakult, de el kell fogadni. Ha Tony így boldog, akkor nem érdekel már az egész, de ha egyszer is elszúrja a srác, lecsapom a kezéről abban biztos lehet.- csattanok fel, majd nagy levegőt veszek, hogy kissé lenyugodjak.
- És mégis, hogy szeretnél rajta túllépni?- kérdezi Samy kérdő tekintettel.
- Nem tudom még. Egyenlőre már az is valami lesz, ha nem egyfolytában rá gondolok.
- Nekem jobb ötletem van.- szólal fel Josh.- Mi lenne, ha elmennénk bulizni a hétvégén? Hátha sikerül egy csajt...vagy egy pasit felszedned. Akkor, az is kiderül, hogy Tony valójában túllépett e rajtad.-mondja elgondolkodva.
- És mégis miből fogod ezt megállapítani?- vonom kérdőre.
- Egyszerű, ha féltékeny lesz, nem lépett még túl rajtad és nem fogja tudni elviselni a tudatot, hogy mással vagy.- húzza elégedett mosolyra ajkait.
- Nem bánom, de nem akarok botrányt..- válaszolom sóhajtva.- Sem pedig megfosztani Tonyt a boldogságától, már, ha tényleg boldog.
- Rám is számíthattok.- mondja Samy mosolyogva, majd ejtjük inkább a témát.
Valóban kíváncsi leszek, hogy mi fog ebből az egészből kisülni. De minden esetre, ahhoz tartom inkább magam, hogy elfelejtem őt, amilyen gyorsan csak tudom.
× Tony szemszöge ×
A Daniellel való beszélgetés után, kissé megkönnyebbültem, hisz most már ő is tisztában volt a helyzetemmel. Nem mondom, eléggé megleptek az utolsó szavai és valamilyen szinten, nehéz is volt elengedni őt, de mindenkinek jobb lesz így. Nem mellesleg nekem már ott van Caleb akivel holnap randizni megyek és fogalmam sincs, hogy mit tervez.
KAMU SEDANG MEMBACA
Holding Hands •BEFEJEZETT•
RomansaKét srác. Két élet és talán... egy vágy is. 4 éve már, hogy legjobb haverok a középiskola kezdete óta, Daniel és Tony. Bizalmas kapcsolat van köztük, ami eleinte csak baráti viszony, később azonban Tony elkezd valamit érezni Dany íránt, ám még mag...