20

173 17 1
                                    

Y-Ne bağrıyon kızım!?

R-Eter buldum!

Y-Bez var mı?

R-Var!

Y-Adam sesi duyduysa şimdi gelir saklan.

R-tamam.

Hemen kapının yanına saklandım.Zaten hemen geldi.Saf işte ne yapsın.Kapıyı açtığı anda burnuna eteri yaklaştırdım. Hemen bayıldı çünkü tam konuşmak için nefes alırken bayılttım.

R-Yoongi yürüyebilecek misin?

Y-Biraz destek almam lazım.

R-Sana yardım edeyim mi?

Y-Olur

R-Ama ayağını zorlama.

Omzumdan destek aldı ve odadan çıktık.Neden hiç adam yok?Demek ki daha önemli bir yerdeler.Tahmin ettiğim gibi ormanlık bir alan.İleride sanki bi tepe var.

Uzun bir süre tepeleri dolaştık ve güzel bir dağ evi gördük.Kapıyı çaldım ve çok suratsız bir teyzeyle karşılaştık.

R-B-bize yardım e-debilir misiniz?

Kadın bir anda yumuşadı ve kabul etti.Bizi içeri davet etti.Kadın emekli doktormuş şansımıza.

R-Ayağının durumu  nasıl?

-Küçük bir çatlak var gibi görünüyor emin olmasam da ama yürümese iyi olur.Bir de çok fazla morluk var onlara da krem sürdüm.

R-Teşekkür ederiz.Şey...adınız nedir

-Benim adım Laura.Almanım.

R-Peki anladım.Ahjumma (teyze) onun durumu nasıl olacak?

L-Biraz daha iyi.Yarına ağrısı kalmaz.

R-Çok teşekkür ederiz.

L-Bir şey değil.Kızım istersen sen de biraz uzan

Uzanmak kötü fikir değildi.Açtım ve susamıştım ama burada Laura teyzeyi bulmam iyi olmuştu.Üstüme örtüyü örtüp gözlerimi yumdum.

Artık hayatımın iyi olmasını istiyordum.Bu kadar macera fazla.Çok yoruldum.
Umarım bundan sonra hayatımın aksiyonu azalır.
Umarım Yoongi...   
Seni seviyorum...

Sound Of Love ~yoonroseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin