Tae Woon'dan
Onu ilk gördüğümde ben basketbol oynarken beni izliyordu. Hayatımda kalbim hiç bu kadar hızlı atmamıştı. Hayatımda ilk defa aşık oluyordum.
Ve şimdi kollarının arasında bu prenses uyuyor. Bende huzurlu, mutlu ve aşık bir şekilde gözlerimi kapattım.
1 saat sonra
Kapı açıldı. Ben gözlerimi açtım. Abinin gözleri bana bakıyordu. Tam tam bir "fırtına öncesi sessizlik".
O anda inanamayacağım bir şey oldu. Ben Rose'dan mecburen ellerimi çektim.
Çektiğim anda Rose gözleri kapalı bir şekilde bana sarıldı! Ben mutluluktan uçacak olsam da abim bana hatta daha kötüsü Rose'a zarar verebilir.
Kai- Tae Woon çabuk kalk ordan!
Damarları yerinden fırlamış ve yüzü öfkeden kıpkırmızı olmuş şekilde bir Rose'a bir bana bakıyor. Kalktım ve kapıyı çarpıp çıktım.
Kai'den
(Rose ve Tae Woon uyumadan önce)
Telefonum çaldığında adamlarımdan biri arıyordu. Bana Yoongi'nin ellerinden kaçtığını söyledi. Onu, onu bulmalıydım.
Hemen evden çıkıp deponun yakınlarında dolaşmaya başladım. Yoktu, bulamıyorum.
Kafamı çevirdim. Evet Yoongi oradaydı. Adamlarım iyi benzetmişler. Az daha onu tanıyamayacaktım.
Zar zor yürüyordu. Kolundan tutup arabaya sürükledim. Zaten hemen bayıldı. Onu depoya bırakıp geri gittim. Hepsi Rose için.
Rose'un kaldığı odaya gittim ve kapıyı açtım. Hayır, hayır gördüğüm şey gerçek olamaz. Ben ona aşık adamı dövdüreyim öz kardeşim gelip Rose'la sarılarak uyusun! Bu kız benim !
Rose'un kolundan sıkıca tutup başka bir depoya götürdüm. En çok korumam o depodaydı. Rose'u odalardan birine fırlattım. Ağlıyordu.
Kai- Sen nasıl benden başkasına sarılırsın!?
Rose- Sen neyden bahsediyorsun!
- Uyurken Tae'ye sarıldın!
- Sende söyledin, uyuyordum!
- Ama sonuçta sarıldın!
Elimden bir kaza çıkmasın diye depodan çıktım. Ama önce adamlarıma Rose'a istediği yiyeceği vermelerini söyledim.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
❤💙💚💛💜❤.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sound Of Love ~yoonrose
Fanfic~bir kazadan sonra değişen hayatlar ~bir Yoongi ve Rose hikayesi.. ~Wtt yazılış tarihi: 4.1.2017