13

197 21 1
                                    



Martin daha önceki derslere girmemiş olduğu için kimse onu tanımıyordu.

Ben ellerimi hala Martin in boynunda sarılı olduğunu gördüm.

Kai nin damarları belli oluyordu.O sırada elinden kan aktı.Ben ne yapacağımı şaşırdım.

Martin beni yerime oturttu .Sonra da bir kız "İlk yardım bilen varmıı!?" diye bağırdı.

Sonra ben cevap verdim

-Ben biliyorum da ne oldu?

-Kai nin eli çok kötü kanıyo!

Ayağa kalktığım anda geri düştüm.Yoongi yanıma koşup beni kucağına aldı.Kucaktan kucağa koşuyorum.

Yoongi beni yerde oturan Kai nin yanına bıraktı.OHA!Çocuk resmen elini kalemle delmiş.
Ben biliyodum.Kesin bu mazoşit gibi bir şey hala gülüyo.

(Mazoşist:Acıdan zevk alan insanlara denir)

Sonra konuşmaya başladım.

-K-kai neden böyle bir şey yaptın?

Sonra o cevap verdi.

-Sen nedenini çok iyi biliyorsun.

-Hemşireyi çağırdınız mı?diye sordum sonra bir kız cevap verdi:

-Biz baktık ama yok!

-Ne demek yok!? Hocayı çağırın o zaman!

-Diğer okulda konferans varmış!

-LANET OLSUN!

-Eee napıcaz?

Kai-R-rose yardım et.

Rose-Martin!

Martin-Efendim Rose?

-Sen Kai yi arabama kadar taşıyabilir misin?

M-Tamam sen arabayı aç

Tamam diyip okulun çıkışına doğru zar zor koştum.(ayağından dolayı).

Arabamın kapısını açıp beklemeye başladım.Yere bir damla yaş düşünce ağladığımı fark ettim.

O sırada kucağında Kai ile gelen kuzenim Martin i gördüm.Martin in kasları belirginleşmişti.(Gey değiller 😊)

O sırada Martin "Rose sen arkaya otur." dedi.Hemen arkaya oturdum.

Şu anda Kai nin kafası benim kucağımda.Elini sargı beziyle okulda sarmıştım.Ama hala kanıyor.

Aşık olunacak son kişiyi yani beni seçti o.Yüzünü incelerken bir anda sayıklamaya başladı.

K- r-ro-rose

-Efendim?

-i-iyi-iyileşe-bilecek mi-miyim?

-Evet iyileşeceksin.

-Nneden ağlı-yor-yorsun?

-Gözüme bir şey kaçtı.

Hafif tebessüm etti.Tabi bu söylediğime inanmadı.Tabi ben de bayağı yaratıcı olduğumu kanıtladım.

K-benim bu kadar acım varken bile beni güldürebiliyorsun.İşte bu yüzden ben seni seviyorum Rose.

Martin-Rose hadi geldik.

Martin doktor çağırdı ve kai yi sedyeye yatırdılar.Sonra ameliyathaneye götürdüler.
Büyük ihtimalle elini dikecekler ve biraz kan vereceklerdi.

Büyük bekleyiş başladı.Hemen yan taraftaki koltuğa oturup beklemeye başladım...



Sound Of Love ~yoonroseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin