4

406 26 11
                                    

Yoongi'den

Hepsi benim suçum diye sayıklıyordum.Gözümden bir damla yaş süzüldü.Acaba beni affedebilecek miydi?

Biz daha yeni üniversiteye geçmiştik.O yürüyemeyecek bense yazamayacaktım.Ama sıra arkadaşım bana yardım edebilirdi bu konuda.

Yardım almak güzel olabilirdi.

1 YIL SONRA

Rose'dan

Ayağımdaki sargı sonunda çıktı.Şu an yaz tatilindeyiz.Bizim kızlar bu akşam beni pijama partisine çağırdılar ve ben de gideceğim.Ayakta bir az topallasamda yürüyebiliyordum.Hastaneden çıktım ve taksi çağırdım.Eve gittim.Kendime akşam için pijama ve cipslerin olduğu bir çanta hazırladım.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Akşam Lisa'nın annesi geçerken beni de aldı.Parti Jennie lerin evinde olacaktı.Evleri kocaman ve herkese yakındı.

Lisa'nın annesi durdu ve o an geldiğimizi anladım.Lisa koluma girdi ve yürümeye başladık.evin kocaman bir bahçesi vardı.Bir yıl önce de buraya gelmiştim.Ama çok değişmişti burası.

Kapıyı çaldık ve hemen kapı açıldı.Tabi ki de Jennie açtı.Bana çok sıkı sarıldı.Sargımın yarısı çıkacağı için hafif hafif yürüme terapisi görmeye başlamıştım. Yürümem düzelmeye başlıyordu.

İçeri girdik ve herkes tam ortaya oturmuş doğruluk mu cesaret mi oynamaya hazırlanıyordu.Ama sorun erkekler de vardı!

O erkeklerin arasında uzun zamandır görmediğim bir isim vardı. Bu beni çok şaşırtmıştı.

-Rose?

Çok meraklandırıcıııı kim bu yaa
Dört bölümü ben düzenledim hxjxnn
Kim bu düzenleyen
Tabiki de ben ~ pinarkoo hihihi

Sound Of Love ~yoonroseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin