🔪Jason: Poznałaś go na jednej z akcji ratowania więźniów z rąk piratów. Zostałaś postrzelona w nogę i gdyby nie Jason nie wróciłabyś żywa.
🔫Vaas: Znałaś go od kiedy zaczą pracować dla twojego ojca. Miałaś szansę na jedną misje zwiadowczą wokół wyspy razem z nim.
🔥Ajay: Poznałaś go już w tedy gdy dołączył do Złotego Szlaku. Dostałaś zadanie od Amity, aby nauczyć to strzelać z łuku.
👑Pagan: Poznałaś go już w tedy gdy był z Ishwar. Jednak wasza znajomość zakończyła się gdy uciekłaś z Kyratu. Po 20 latach postanowiłaś wrócić i niesamowity zbieg okoliczności pozwolił wam się znowu spotkać.
💣Jacob: Jako ostatnią misje dostałaś obserwować poczynania kultu z Hope County. Nie spodziewałaś się jednak że będzie tak trudno. Już drugiego dnia zostałaś zatrzymana i gdyby nie Jacob, dostałabyś kulkę miedzy oczy.
📖Joseph: To było podczas aresztowania Josepha. Byłaś tam aby nagrać potrzebne ci materiały. Po tym jak helikopter się rozbił Joseph zabrał cie, nieprzytomną, do siebie.
💎John: Przypadek sprawił że trafiłaś do Hope County, niestety i on chciał zatrzymać cie razem z kilkoma mieszkańcami na przesłuchanie. Już miałaś zrobić nokaut od jednego z żołnierzy, gdy nagle został powstrzymany przez Johna.
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
Wybaczcie że taki mało kreatywny ten rozdział😜
CZYTASZ
Preferencje Far Cry
RandomPostacie z Far Cry 3, 4, 5. Mało jest preferencji z tej serii gier więc pomyślałam, że po prostu zrobię coś takiego. Zapraszam!