Twój powtarzający się koszmar:

161 11 3
                                    

🔪Jason: Widzisz jak wychodzisz ze swojego ciała. Oddalasz się zaledwie o kilka kroków. Czujesz ból w klatce piersiowej i widzisz jak demony dżungli pożerają twoje ciało... Krzyczysz z bólu i rozpaczy... Albo raczej zaczynasz się dusić...
Budzisz się z krzykiem.

🔫Vaas: Biegniesz przez dżungle. Widzisz jak wokół Ciebie narasta ciemność. Czujesz jak mrok wyciąga po ciebie swe ostre szpony. Całe piękno majestatycznej dżungli którą pamiętasz, z niejednego romantycznego spaceru z Vaasem, znika w objęciach ciemności. Oblewa Cię fala niepokoju który z każdą chwilą, z każdym krokiem zmienia się w przerażenie. I nagle upadasz...
Budzisz się przerażona.

🔥Ajay: Wszędzie jest śnieg i czujesz jak przeszywać Cię przerażający chłód. Wzmagająca się śnieżyca powala Cię na kolana. Czujesz niepokojący napływ strachu... Słyszysz bibie własnego serca tak głośno jakbyś było wszędzie. Podnosisz głowę do góry, a nad tobą stoi yeti... Bierze rozmach i już ma Cię trafić...
Budzisz się zalana potem.

👑Pagan: Wchodzisz do pokoju w którym króluje wyłącznie ciemność. Oblewa Cię zimny pot. Widzisz jak powoli, smętnym ruchem z ciemności wyłania się postać w masce. Czujesz jak paraliżuje Cię starych, jak tracisz panowanie nad swoim ciałem. Gdy postać zaczyna się zbliżać, przybiera formę straszliwego bóstwa, wyciągającego po twoją duszę swe plugawe szpony...
Budzisz się sparaliżowana.

💣Jacob: Biedniesz przez ciemny las. Twój oddech przyspiesza i bicie serca staje się wyraźniejsze i bardziej odczuwalne. Czujesz jak tracisz dech w piersiach... Nagle potykasz się i lądujesz w miękkiej ściółcie leśnej... Słyszysz wycie wilków, ale nigdzie ich nie widzisz. Zamierasz na chwilę. Nagle coś porywa Cię za nogawkę i ciągnie w ciemność lasu...
Buszisz się z krzykiem...

📖Joseph: Spadasz w dół. Nie ma nic czego mogłabyś się złapać. Widzisz jak szybko zbliża się ziemia. Zaczynasz się modlić o ocalenie jednak nic się nie dzieje, a ziemia zbliża się nieubłagalnie. Nie krzyczysz, nie miotasz się, tylko zamykasz oczy czekając na koniec. Po policzkach zaczynają spływać Ci łzy...
Budzisz się, gdy lądujesz z hukiem na podłodze obok łóżka...

💎John: Wchodzisz do starego kościoła. Na środku znajduje się jakaś ukrzywowana osoba. Stos nagle zaczyna płonąć, a ty spoglądasz na wisząca postać. Z przerażeniem stwierdzasz że to Ty... Wymieniacie się spojrzeniami i nagle z jej oczy zaczyna wypłyawać czarna maź... Po twoich poloczach płynie potok łez... Razem z nią zaczynacie krzyczeć z rozpaczy. Widzisz jak wszystko pochłaniają płomienie...
Budzisz się zalana łzami...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 03, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Preferencje Far CryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz