"Alaska."

3.7K 176 11
                                    

KISA OLDU BİLİYORUM O YÜZDEN KB. TÜM OKUYANLARI ÖPÜYORUM 😘

Sabah güneş ışığı ve ya alarmla uyanmadım. Tam aksine kollarımdan tutup beni sarsan bir canavar - İrem - tarafından uyandırıldım.

"Annemlerle dışarı çıkıyoruz biz haverin olsun."

"Tamam git o zaman."

"Gittik be."

Saate bakmak içi tekefonu elime aldığımda "öesaj kutusunun üzerindeki '2' sayısıyla karşılaştım. Biri Deniz'den, diğeri ise tanımadığım numaradan. Önce Deniz'in mesajını açtım.

"Günaydın cadıcık 😇"

Direk cevap verdim.

"Günaydın Öküzcük 😇"

Daha sonra o bilmediğim numaradan olana baktım.

"Selam sümüklü. Deniz'den uzak dur. Zaten bu günden sonra kesinlikle durucaksın. Saat 11:15'te orda ol."

Altta kalırmıyım la ben. Hemsn yapıştırdım cevabı tabii.

"Rezil olmanı izlemek büyük bir zevk olucak SÜRTÜK.

Hazırlanıp çıktım ve taksideyken allıma bu gün Deniz'le 7:00'de buluşucağım geldi. Bu asla olmıycaktı çünkü zaten ilk o beni ekmişti.

Oraya cardığımda Kendimi FBI gibi hissettim ve saklanmaya çalıştım - FBI Alaska 27 haziran'da sinemalarda sjksjsjsksjs - akıllı sürtük tuvaletin yanında ki masayı seçmişti ve bende tuvalete yüzümü göstermedn girdim ve ve tam kapının önünde durup yan masayı dinlemeye başladım.

"Denizciğim."

Sürtük.

"Ne var Ayşegül?"

"Konuşalım biraz."

"Çabuk ol acelem var."

"Deniz üzgünüm. Seni hala çok seviyorum."

"Aa ne tesadüf bende başkasını."

Bizim sürtük şok olmuş gibi bir ifadeyle konuşmaya devam etti.

"Kim sana benim verdiğimden daha fazla değer verebilir ki? A dur ben cevaplıyım. Kimse."

"Belki senden çok değer veremez ama kalbi seninki kadar kirli değil."

"Kim o kız?"

"Seni alakadar etmez."

"Kim o sürtük."

Tam onlara görünmek üzeri dıları çıktım ki - Hangi akla hizmet yaptım bilmiyorum - Deniz'in cevabı ile ne beni görmesini engelliyebildim ne de hareket edebildim.

"Alaska."

Sonra bizim bu sürtük varya şaşırmış gbi tekrar etti.

"Alaska."

Vee Deniz'in arkasını dönmesiyle beni görmesi bir oldu. Sesi çok kısıl çıkmıştı.

"Alaska."

Yaz Aşkım.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin