Deniz onunla konuşmak istemediğimi anlamış olucak ki tek bir kelime söyleyip gitti.
"O orospu çocuğunu doğduğu güne pişman edicem."
Salak Deniz başını belaya sokucak. O çocuğu tanımıyor bile. Bu sefer ben ona yetişmeye çalışıyordum. Sarı bir taksiye binip gitti. Olm kahramanlık yapmanın zamanı değil. Boku yersin.
Deniz'in Gözünden;
O piçi öldürücem. Bu ölümümle sonuçlansa bile öldürücem. Benim olana dokunamaz. Hemen Can'ı aradım.
"Can eski işlerle ilgili bir olay var. Bana Cenk Ender'ün adresini bul. Çabuk ol!!"
"Hemen bakıyorum bekle biraz."
"Çabuk bak."
"Tamam. Buldum. Söylüyorum yaz."
Alaska'nın Gözünden;
Lanet olsun! eve gidip onu beklenekten başka hiçbir alternatifim yok. Birazd an kafayı yiycem. Ona şüphe yok.
Odamın kapısını açmamla kapamam bir oldu. Ayşegül ve Serkan öpüşüyordu. Ebesini sikiyim böyle günün.
Deniz'in Gözünden;
Cenk'in yaşadığı çöplüğe geldiğimizde taksiciye bir yüzlük attım ve üstünü almadan indim. Cenk'in kapısını çaldım ve kapı anında açılı. Tabii ben durur muyum? Cenk'in yüzünün ortasına indirdim yumruğumu. O da altta kalmamaya çalıştı ama ben o kadar rahatlıyordum ki ona vurdukça yılların yorgunluğunu atıyordum üstümden.
Alaska'nın Gözünden;
Sahile inmiştim ve Deniz'i bekliyordum. Aklıma Deniz'i öldürebiliceği düşüncesi geldi. Gözlerim yanmaya başladı ve yanaklarımda ki ıslaklık.
Deniz'in Gözünden;
Can'ın sesini duymamla o iğrenç yaratığı bir köşeye fırlatmam bir oldu.
"Deniz dur! öldürüceksin."
Cenk'in yüzüne baktım ve konuştum.
"Bir daha benim olana dokunursan seni dövmekle kalmam. ÖLDÜRÜRÜM!!"
Yere düşmüş olan ceketimi aldım ve Can'ın kapıda ki arabasına bindim.
Siteye girdiğimiz de Alaska bankata oturmuş ağlıyordu. Onu görünce içim ısındı ama kalbim de sıkıştı çünkü ağlıyordu. Arabadan indiğim gibi yanına gidip ona sarıldım.
Alaska'nın Gözünden;
"Burdayım bebeğim. Yok birşey. Bana birşey olmadı."
"Deniz seni öldürebilirdi."
Göz yaşlarımı sildi ve burnumdan öptü.
"Eve git ve dinlen."
"Odam girilebilir durumda değil."
"Noldu birtanem?"
"Serkan ve Ayşegül odamda birbirlerini yiyolar."
Deni tiksinmiş bir yüz ifadesi takıntı. Hepimiz gülüyorduk artık.