Amikor felébrett a tisztáson találta magát.Ott volt mindenki Chuck,Alby,Winston és Teresa még nem mert ugye még nem küldték fel a dobozzal.Bent megszúrták de az útvesztőbe nem Alby ment Minhoval hanem Newt.Mikor már vissza kellett volna jönniük nem jöttek,így Chuck megfogta Thomas vállát és elkezte húzni a gyűlés teremhez.Elkezdet bezárulni az útvesztő, de Chuck és Thomas màr féluton volt amikor ordítást hallotak.Minho húzta Newtot mert történt vele valami.Thomas elkezdett rohani.De mire oda ért..az Útvesztő bezárult.Newt meg Minho bennt maradt.Sírni tudott volna.De nem tette.Reménykedett a legjobban.Reggel mikor kinyilt az Útvesztő mindenki ott várt.Elteltek percek sőt órák és nem jöttek.De egyszer csak jött Minho.Thomas oda futtot és megkérdezte: ,,Newt?"
Sajnálom zöldfül! -mondta Minho vissza tartva a könnyeit.
Thomasban megállt a világ.Össze esett és csak sírt.Nem tudta felvogni mi történt.Aztán hallot valamit: ,,Tommy,Tommy ébredj már hasadra süt a nap"! Newt volt az.
Tommy csak nem rémálmod volt?-kérdezte Newt majd oda ült Thomas mellé az ágyra.
Thomas megölelte Newtot és azt mondta:
Nagyon rossz álmom volt.Elveszítettelek és összetört bennem a világ!
Nyugi Tommy itt vagyok és nem fogsz elveszíteni. -mondta majd szorosabban átölelte a barátját.
Thomas valami melegséget érzett ami furcsa de nagyon jó volt.Megint elő jött az ötlet,hogy talán szerelmes..áh mindegy.
Najó gyere Zöldfül mennyünk horgászni.Te se voltál és énse voltam.Meg ma Minhóbol kicsit elegem van így elmehtnénk a tábortol kicsit messzebb horgászni!Mitszolsz? - kérdezte Newt mosolyogva Thomastol.
Rendben!-mondta és vissza mosolygot.
Oké,akkor pakolj össze és a kunyhómnál várlak. -mondta és elindult Newt a kunyhója felé.
Thomas gondolta,hogy most akkor mi lesz?Lehet kiderül,hogy télleg szerelmes belé?Mivel egésznap együtt lesznek.Na mindegy mindjárt megtudjuk.Indulok is.Newt már biztos vár.𝚂𝚣𝚒𝚊𝚜𝚣𝚝𝚘𝚔!𝚁𝚎𝚖é𝚕𝚎𝚖 𝚝𝚎𝚝𝚜𝚣𝚎𝚝𝚝 𝚎𝚣 𝚊 𝚛é𝚜𝚣 𝚒𝚜.𝙴𝚣 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚎𝚐𝚢 𝚔𝚒𝚌𝚜𝚒𝚝 𝚑𝚘𝚜𝚜𝚣𝚊𝚋 𝚕𝚎𝚝𝚝 𝚍𝚎 𝚛𝚎𝚖é𝚕𝚎𝚖 𝚝𝚎𝚝𝚜𝚣𝚒𝚔.𝙼𝚘𝚜𝚝 𝚖á𝚛 𝚗𝚊𝚐𝚢𝚘𝚗 𝚑𝚊𝚖𝚊𝚛 𝚒𝚝𝚝 𝚕𝚎𝚜𝚣 𝚊 𝙽𝚎𝚠𝚝𝚖𝚊𝚜.😊❤️