7.Rész

278 15 0
                                    


Miiiiii???-montda Thomas-Nem emlékszel rám?Tommy vagyok!A legjobb haverod!Meg..még most úgymond...össze is jöttünk!!
Mi??Én veled?Nem is ismerlek!-mondta Newt
Najó figyelj rám!Szépen újra meg fogsz ismerni!Oké??-kérdezte Thomas
Hogy érted ezt?-kérdezte Newt
Úgy hogy újra mindent elmagyarázok neked.Egytől egyig.-jelentette ki Thomas
Jól van akkor mindent mesélj!-mondta Newt
Hát akkor..-kezdett bele Thomas

Thomas mindent elmesélt a napkitörést,a buggyantakat,az útvesztőt még azt is amikor Newt elkapta a vírust.Mindent pontról pontra.
Akkor....Te engem megmentettél!Köszönömb-mondta Newt
Bármikor!-mondta Thomas majd mosolygott
Akkor mi..Legjobb barátok vagyunk vagy több?-kérdezte Newt
TÖBB-mondta Thomas
Hát..okos voltam,hogy téged választottalak!-majd nevetett egyet.
Hagylak egy kicsit pihenni és gondolkozni!-aztán Thomas ki ment.

Mindent elmondott Minhonak meg Brendának.
Megbeszélték hogy segíteni fognak Newton.
Egyszer csak a hátuk mögül szól valaki.
Sonya volt.
Hé!!Haljátok-mondta a lány-Newt nincs bent!!
Mi??-kérdezték egyszere Thomas,Minho meg Brenda
Jól van!-mondta Thomas-Szétválunk és megkeressük Newtot.2 óra múlva itt!!
Adta ki a parancsot majd el is váltak.Thomasnak eszébe jutott az a hely ahova mindig ment Newtal.A szikla.Mindig felmásztak oda és ott beszélgettek.
Thomas oda is rohant.Jók voltak a megérzései.Newt ott volt és sirt.
Ahogy meglàtta Thomast letörölte a könnyeit.
Newt jól vagy?-kérdezte Thomas
Persze.Tommy.-mondta Newt-Ha már hívhatlak-e így?
Persze!-mondta Thomas-Régen is így hívtàl!
Jaj Tommy!Olyan rossz,hogy.......semmire nem emlékszem!-mondta Newt vissza pislogva könnyeit.
Newt én elhiszem!Majd mi együtt megcsináljuk!-mondta Thomas
Remélem.-mondta Newt majd megtörölte könnyeit.
Gyere együnk egy jót!-javasolta Thomas majd el is indultak.

Thomas mindenképp akart Teresaval beszélni.
Teresa!Newt mikor fog emlékezni megint mindenre?-kérdezte Thomas mérgesen Teresatol
Nem tudom!Lehet hogy egy pár nap vagy pár hét vagy pár óra vagy rissza esettbe pár hónap vagy pár év.Sajnálom-mondta a lány
Ezzel sokra mész hogy csak sajnálkozol!!-mondta Thomas egyre mérgesebben
Tom!Érzel valamit irántam?Vagy éreztél?-kerdezte Teresa
NEM.SOHA.És Soha nem is fogok!!-mondta Thomas majd elment.
Reméli Newt majd fog emlékezni rá!Remélhetőleg egy pár nap múlva.

4 nap után.
Minden jól megy.Newtnak mindent megmutattam.Sajnos az emlékei még nem jöttek vissza.De valami fura dolgok történnek a szigeten.Egy srác is eltünt..Csak így simán.Meg van amikor hallom,hogy valakik énekelnek.De nem mint egy normális ember és nem a táborban.
Newt meg alszik.Megyek aztán adok neki egy jó reggelt puszit!Gondolta magában Thomas.

Thomas mikor oda ért Newt már fennt volt és a fejét a kezébe temetve sírt.
Ahogy meglátta Thomast oda rohant megölelte és adott neki egy csókot.
Tommy!!Mindenre emlékszem!Mindenre!És voltak rossz álmaim!Amik gyötörtek!De nem ezért sirtam!Hanem a napkitörés megminden!Mindenre emlékszem érted Tommy mindenre!-mondta Newt közbe alíg vett lélegzetet.
Newt nyugodj meg és mesély.-mondta Thomas
Nem nem.Elsőnek kell beszéljek Vincel most!!-mondat Newt és már indult volna de Thomas meg fogta a kezét
Newt!!Mit tudsz!Mi a baj?!-kérdezte Thomas kiváncsian meg egy kicsit mérgesen.
A hangok!!-mondta Newt
Milyen hangok??-kérdezte Thomas
Amiket mondtál,hogy te is hallottál.Az énekek.Akik énekeltek.Emlékszem.Amikor volta a napkitörés.Amikor az emberek kezdtek megbolondulni.Ezeket a dalokat énekelték és ilyen hangon!!-szünetett tartott majd megfogta Thomas kezét-Tommy!NEM VAGYUNK BIZTONSÁGBAN!

Sziasztok!Nem tudom soha honnan jönnen ezek az ötletek!😂😂Csak így hopp!De azért remélem,hogy tettszett.Az útvesztőt is írom egyszer azt egyszer ezt!Nézzétek meg azt is!☺️❤️

Newtmas StoryWhere stories live. Discover now