Másnap reggel.
Hú hallod Newt?-kérdezte Thomas
Persze hallom.-válaszolta Newt
Mikor horgásztunk és utána..-folytatta volna tovább de nem hagyta Newt befejezni.
Tudom..mi történt.-mondta Newt és egy kicsit zavarba jött.
Nem nem az.-majd nevetett egyet-Utána vissza mentem mert ott hagytuk a horgász botokat és láttam valami roncsott nem messze.Gondoltam megnézhetnénk!Mit szolsz?-kérdezte Thomas
Oké nézzük!-mondta Newt
El is indultak.Megtalálták a roncsot.Valami régi rozsdás dolog volt,de nem jöttek rá mi lehet az.
Mi lehet ez?-kérdezte Thomas
Lehet valami hajóroncs darabja ki sodródott volna?-kérdezte Newt majd Thomasra nézett.
Lehet! -mondta válaszul Thomas
Thomaaass!!!-ordította Minho
Mindjárt jövök Newt addig még nem tudom nézd vagy valami!Mindjárt jövök!-mondta Thomas és elkezdett rohanni Minho felé.
Newt gondolta magában vajon megint mit akar Minho.
Ahogy nézegette a roncsot.Ami elég nagy volt,elkezdett benne keresgélni hátha talál valamit.De hiába.Semmit nem talált.Ahogy ki bujt a roncsok közül a pólója beakatt és ahogy próbálta elhúzni onna a pólóját, egy rozsdás szög belehasított a bőrébe két helyen is.Az egyik a hasán és ott eléggé meghuszta mert csak ömlött a vér és nagy sebet csinált a szög.A másik meg pont ott ahol volt a sebe.Mivel mikor Newt bugyant lett ugye mag akarta ölni magát,de hála istennek a kés nem olyan helyen ment.
Newt csak folyton mondta: ,,ne ne ne!!"
Keresett valamit amivel lefoghatta volna a sebét de nem találta.Egyre sötétebbet látott míg el nem ájult.
•Thomas szemszöge•
Elmegyek Minhohoz és csak elmondta mit mondott neki Vinze.Ezt jó sokáig mondta míg egy lány el nem húzta Minhot.Végre.Aztán egy másik lány akit nem ismertem arra mutatott ahonnan jöttem.Megnéztem mi lehet az.Nem láttam semmit csak valakit ott feküdni.Rájöttem,hogy Newt az.A szívem eszméletlenül gyorsan vert és elkeztem felé futni.Thomas oda is ért és csak azt látta,hogy Newt körül csupa vér van.
Newt,Newt!Hahó!!Kelj fel!Newt!Nem hagyhatsz itt!!Newt hallod?- kérdezte Thomas remegő hangon.
Valaki!!Valaki segítsen!-mondta Thomas miközben csak úgy folytak a könnyei.
Minho oda jött és együtt felemelték Newtot majd bevitték a kunyhójába.
Én itt maradok vele!-jelentette ki Thomas
Jó!És nyugi minden rendben lesz.-mondta Minho majd kisétált
Thomas közbe Newthoz beszélt hátha hallja: Newt mit csináltàl?Ne hagy itt!!Érted?Meg se próbáld!!
Közbe Newtnak bekötözte a sebeit és látta hogy mekkorák és hogy hol vannak.Meg rémült.Gondolta ha a rozsdás valamitől lenne akkor az még nehezítene a gyógyulásán.Egyszer csak hallott valamit.Newt felköhögött.Vagyis él.
Newt hogy vagy?-kérdezte majd megsimogatta Newt a karját.
Elég roszul!-mondta Newt miközben a hangján lehet érezni menyire nagy fájdalmai vannak.
Hagylak pihenni!Nem akarlak zavarni!-mondta Thomas
Ne!Ne hagy itt!Kérlek!-mondta Newt és könycseppek folytak ki a szeméböl.
Jol van.Nem is akarnálak!!Eltudod mondani mi történt?-kérdezte
Persze.Hát ugye megnéztem hogy a roncsaban van e valami.És közben be akadta a ruhám és ahogy ki akardtam szedni egy rozsdás szög felsértette a bőröm.Madj egyre sötétebett láttam,majd le estem a földre,és próbáltam nekd szolni de nem hallotad.-mondta Newt
Sajnálom.Nagyon nagyon sajnálom.-mondta Thomas majd leült Newt mellé az ágyra
Newt nagy nehez feltápászkodott majd mondta:
Nem a te hibád Tommy-majd megölelte Thomast.
Amúgy jobb már valamennyire a sebed?-kérdezte Thomas
Hát.Egy kicsivel.Alszok egyet és akkor majd talán jobb lesz!Csak attól félek hogy begyógyul a seb aztán majd egy hét múlva meg majd egyszer össze esek amiért rozsdás volt a szög-mondta Newt
Remèljük,hogy nem.Na jó hagylak aludni.Meg aztán èn is fàradt vagyok.Majd holnap bejövök és megnézem hogy hogyvagy!-majd gyors adott Newtnak egy csókot és elment.
Sziasztok!Remélem ez a rész is tetszett!Ez most talán egy kicsit izgalmasabb rész volt de majd lesz mèg rgy csomó.Meg amint mondtam irhattok ötleteket és èn bele írom a sztoryba!😊❤️