Damon Salvatore

1.8K 30 1
                                    

En yakın arkadaşının bugün doğum günüydü. Akşam olmadan ona bir hediye alman gerekiyordu. Bu hediye işini son güne bıraktığın için kendine kızgındın. Bir türlü ne alman gerektiğini bilmiyordun. Etrafına bakındın. Gözüne bir kolya takıdı. Sade ama hoştu. Eline aldın ve kasaya yöneldin. Ama birine çarpmanla yere düşmen bir oldu. Kafanı kaldırdığında bunun mavi gözlü bir adam olduğunu gördün. " Özür dilerim. Önüme bakmıyordum." dedi ve elini uzattı. "Sorun değil." diyip hafif bir tebessüm sundun. Adam karşından çekilmedi ve sana bakmaya devam ediyordu. İçinden "Hadi ama daha elbise bulmam gerekiyor." dedin. Tamam yakışıklı olabilirdi ama bu onun kollarına atacak değildin. "Artık geçebilirmiyim ?" dedin. Adam yolundan çekildi ve sen de kasaya doğru yürüdün. Adam sana daha bakmaya devam ediyordu ve seni rahıtsız etmişti.

Parti mekanına gelmiştin ve etrafa göz gezdirdin. Herkez dans ediyor ve içiyorlardı. Arkadaşın seni görünce sana doğru gelmeye başladı." Bir an gelmeyeceksin sandım." "Çok yalnış düşünmüşsün o zaman." diyip ona sarıldın. "Hadi geç ve eğlenmene bak."dedi. Boş bir masaya oturdun. Yanına esmer bir kız yaklaştı. "Merhaba ben Katherina" " Merhaba ben s\a" dedin. Ve sohbete daldınız. Karşında mağzada gördüğün çocuk belirdi. Katherina " Bu senin mağzada çarpıştığın çocuk değil mi?" kaşlarını çattın ve ona döndün " Sana bundan bahsetmemiştim." Katherina nın yamuk gülümsemesinin ardından ensendeki ağrıyla gözlerin kapandı.

Gözlerini yavaşça açtın. Etrafına bir bakındın. Sığınak gibi bir yerdeydin. "Katherina" diye mırıldandı. "Bana mı seslendin canım?" kafanı kaldırdığında duvara yaslanmış Katherina vardı. " Ne yapıyosun? Bu saçmalıklar da neyin nesi?" dedin. Yavaş adımlarla sana yaklaştı ve tırnağını yüzünde gezdirdi. "Şu mağzada karşılaştığın çocuk.Damon Salvatore. Anlarsın ya olası tehditi kaldırıyorum." kaşlarını çatarsın "O bahsettiğin kişiyi tanımıyorum bile. Şaçmalamayı kes!" sesin olduğundan daha yüksek çıkmıştı. Katherina boynundan tutup duvara yasladı seni "Seni önemsiyo gibiydi. Senin onu tanıyıp tanımamanın önemi yok." sonra "Ya sende başka bir şey varsa." diye mırıldandı. Daha çok kendiyle konuşuyor gibiydi . Sen söylediklerini umursamıyor,gözlerine ve dişkerine bakıyordun. Gözlerini sana çevirdi. Surat ifaden onu epey eğlendirmiş gibiydi.

 Surat ifaden onu epey eğlendirmiş gibiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







"Harikalar değil mi? Bunları ilk ve son görüşün olacak. İyi incele küçük kız." diyip boynuna yöneldi. Boynunda tarif edilmez bir acı hissettin. Çığlıklar atıyor hatta gözlerinden yaşlar geliyordu. Kapı kırıldı ve sen yere yığıldın. Bu mavi gözlü çocuktu . Damon du. Onlar dövüşürken senin çoktan gözlerin kapanmışt.

Gifli Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin