"Taylor, eu.."incepe Diana dar este intrerupta de Sam.
"Asculta, noi doi.."
"Noi doi vrem sa ii facem o surpriza Valentinei, si are legatura cu David, sti tu fratele lui Justin.Si de asta am zis sa nu sufere nimeni" spune Diana castigand un micut zambet din partea lui Taylor si o incruntatura din partea lui Sam.
"Oh da, imi amintesc ca ei doi au fost impreuna. In regula iubito, m-au chemat de la firma nu stiu daca ma intorc diseara, imi pare rau Sam sper ca nu o sa va suparati pe mine."
"Nu e nici o problema"spune Sam cu o jumatate de gura.
"Ne vedem" O ia de mana si o saruta pe Diana sub privirea exasperata a lui Sam apoi isi ia jacketa din cuier si pleaca.
"De ce nu i-ai spus?"spune Sam agitat rasturnand un scaun"
Cobor scarile in graba pentru ca nu imi place unde vrea sa se indrepte scena asta.
"Sam, inceteaza"spun ridicand scaunul de jos.
"Eu sa incetez?Ea m-a sarutat pe mine si mi-a spus ca o sa se desparta de idiotul ala si cand apare se preface ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat"se vede ca e foarte nervos dar ce putea sa faca Diana?
"Eu zic ca deja exagerezi, am auzit foarte bine ce a spus, nu putea sa ii zica exact in momentul asta se vede cat de mult o iubeste."spun incercand sa calmez apele."Si nu il mai fa idiot pentru ca e varul tau ai inteles?"
"Deci tragi cu urechea acum?Cand era Tayor aici de ce nu ai iesit?"se uita in ochii Dianei iar apoi se indreapta spre usa din fata.
Cand deschide usa in fata ei sta nimeni altul decat Justin Pabeclake.Ma uit la ceas si e deja 16:30 timpul a trecut pe langa noi fara sa ne dam seama.Sam trece pe langa el si se aseaza pe banca din mica gradina.Diana se duce si ea dupa el numai ca il saluta pe Justin cand iese din casa.
"Am venit intr-un moment cam nepotrivit nu?"Spune in timp ce intra in casa si inchide usa.
"Nu, doar cateva probleme nerezolvate.I-a un loc"Gesticulez spre canapeaua din sufragerie iar el se aseaza si isi pune servieta pe masa.
"Deci, ti-a spus la telefon ca am o propunere interesanta care cred ca iti va placea"spun asezandu-ma pe fotoliul pozitionat fata in fata cu el.
"Te ascult"Imi zambeste larg iar eu ii raspund cu un zambet timid.
I-am povestit de toata treaba pe care vreau sa o fac iar el ma ascultat in tot acest tim corectandu-ma din cand in cand pentru ca mai poceam cateva cuvinte.Dupa ce am terminat ma pus sa semnez niste harti desi habar nu am ce fel de harti sunt.Ma intreb oare de ce avea toate hartiile astea cu el daca nu i-am spus despre ce e vorba.In fine nu asta conteaza acum.Imi pare bine ca vrea sa ma ajute, desi eram 99% sigura ca o va face.Intre el si fratele lui mereu a existat o neintelegere iar eu nu am inteles nici o data motivul urei asteia intre frati.
"Sti ma intrebam daca ai vrea sa vi cu mine la o petrecere diseara.Sper ca nu te superi ca te-am intrebat."imi spune in timp ce isi baga mapa cu acte inapoi in servieta.
"Chiar mi-ar face placere.Sa merg din nou la o petrecere si sa cunosc oameni noi sau sa ii intanlesc pe cei vechii chiar"Stiu ca e prostesc.Sa merg cu Justin la o petrecere stiind sigur ca va fi si David acolo.
"Trec sa te i-au diseara pe la 19:00.E bine?"Spune iar zambetul lui indunda camera.Recunosc ca are un zambet foarte frumos dar nu se compara cu cel al lui David.
"Desigur"ii zambesc si eu apoi inchid usa privindu-l cum se urca in masina si pleaca.Sam si Diana nu mai sunt in gradina, sper ca s-au mai linistit apele la ei.
Urc sus in grapa si imi deschid bagajele pentru a-mi pune hainele in dulap.In timp ce le asez imi aleg o rochie neagra pana la genunchi cu o funda in jurul taliei si niste tocuri crem punandu-le deoparte.Pe astea le voi purta diseara.Dupa ce termin de aranjat hainele fac un dus scurt apoi ma pregatesc pentru petrecere.
Sam si Diana inca nu s-au intros probabil se distreaza prin oras.O sa le las un bilet pe masa spunandu-le ca plec la o petrecere cu Justin.Pun pixul pe masa si se aude un ciocanit puternic la usa.Trebuie sa fie Justin, mor de nerabdare sa il vad pe David din nou.Ma grabesc spre usa si deschid cu entuziasm usa.Sar putea ca asteptarea mea de al vedea pe David sa nu ami dureze asa de mult deoarece e aici.Sta aici, in fata usi mele cu un trandafir in mana.
"Buna Valentina, nu ma inviti inauntru?"spune plin de sine si paseste in casa sarutandu-ma pe obraz delicat.Sunt terminata pana acum muream de nerabdarea sa il revad iar acum nu mai mai pot misca de pe loc.
CITEȘTI
Viața nu e doar un joc de noroc
RomancePleci iar apoi te întorci.Lumea e schimbată dar nu prea.O luptă continuă cu tine însuți.Carieră sau dragoste?Bani se câștigă ușor dar iubirea si increderea greu.Oare când va învăța lumea că "Viața nu e doar un joc de noroc."