Arunc cumparaturile si ma pun in genunchi langa Sam.Ii cuprind incheietura sa verific daca mai are puls.Inspir usurata cand vad ca respira.Ma apropi de Diana si o i-au in brate in timp ce Taylor isi da ochii peste cap.
"Oh haide, o sa isi revina l-am nimerit in umar."era atat de calm in timp ce Sam zacea pe jos iar Diana nu se mai oprea din plans.E un dobitoc, unul mare.
"De ce ai facut asta?Iti dai seama ca esti un mare dobitoc nu?"cuvintele ies din gura mea fara sa vreau dar nu regret nimic din ce i-am spus sau di ce ii voi mai spune."Inteleg ca te-au mintit si ca nu a fost bine ce au facut dar nu trebuia sa reactionezi asa."
"Si ce o sa faci acum?O sa ma impusti?Te invit sa o faci."Imi intinde pistolul iar eu il i-au.
"Valentina nu"sopteste Diana printre suspine.
"Nu iti face griji, eu nu sunt ca el."Taylor pufneste si imi i-a pistolul aruncandu-l."Nu ma sarut cu fufe pe la colturi cand descopar ca sunt inselata."Diana se uita mirata la mine apoi la Taylor care isi strange pumni iar apoi darama micuta masa din sufragerie.
"Ti-am spus sa nu ii zici" are ochii injectati de furie dar nu imi pasa.
"Ei bine nu prea mi-ai dat de ales avand in vedere ca mi-ai impuscat fratele, iar asta doar pentru ca nu ai fost in stare sa ti o fata langa tine."cuvintele au iesit din nou fara sa vreau sa le spun doar ca de data asta regret.
"Asa deci...eu nu am fost in stare sa o tin langa mine?"spune ironic cu lacrimi in ochii.
"Nu am vrut sa sune asa"aproape ca nici eu nu am auzit ce am spus.
"Dar cum ai vrut sa sune?"nu spun nimic, ma uit la Diana iar ea il tine strans de mana pe Sam care pare sa se trezeasca."Raspunde"tipa tare si se apleaca sa i-a pistolul de jos.Trage un glont in sus daramand candela care explodeaza in fata noastra iar eu ma pozitionez in spatele lui Diana si o imbratisez cat pot eu de tare.Dintr-o data usa e scoasa din balamale si cade jos cu David peste.Se ridica rapid examinand camera in timp ce tine un pistol indreptat spre Taylor.
"Oh perfect, mai lipsea Romeo.Bine ai venit, vrei o cafea ceva?"ranjeste ironic iar David ii trage un glont in picior lui Taylor.Cat timp e la pamant se duce repede si ii ia pistolul bagandu-l in buzunarul de la spate apoi vine langa mine si ma i-a in brate."Esti un idiot David"spune Taylor incercand sa se urce pe canapea.
Cand reuseste din greseala isi pune mana stanga in cioburile de la candelabru.Un tip asurzitor invaluie camera incat chiar si Sam se trezeste speriat iar Diana il saruta ca sa il liniseasca.Isi pune inapoi mana pe piciorul ranit si geme.
"Singurul idiot din camera asta esti tu"spun eu surprinzandu-i pe toti."Cara-te imediat din casa MEA"tip la el accetuand ultimul cuvant.David zambeste cu gura pana la urechi iar Sam se pare ca a plecat cu Diana departe de scena oribila.
"Ce ai spus?"spune Taylor de parca nu i-ar veni sa creada ce spune.
"Am spus sa iesi dracului afara din casa mea."ma duc langa el si ii dau o palma mutandu-i capul intr-o parte.Cand isi intoarce capul are o privire nervoasa si se ridica in picioare dar cade imediat inapoi pentru ca inca nu se poate tine pe picioare ceea ce ma face sa ranjesc.
"Daca nu cumva ai uitat, asta e casa mea" isi da capul intr-o parte si imi rade in fata.
"Nu e nevoie sa plece"ma intorc spre David iar Taylor isi ridica sprancenele.Inainte sa pot spune ceva David imi acopera buzele cu indexul si se pozitioneaza fata in fata cu Taylor."O sa se mute in alta casa mult mai mare decat asta impreuan cu Sam si Diana iar tu o sa ramai singur aici.
"Ce?"Imi pun mainile pe umeri lui si il oblig sa se uite in ochii mei."Nu o sa faci asta"
"De ce nu?"chicoteste Taylor.Nu ma intorc si continui sa ma uit in ochii lui David.
"Pentru ca sunt prea multi bani." Ma apuca de brat si ma trage in gradina."Nu o sa imi cumperi nici o casa, o sa vad eu cum il dau afara din casa pe Taylor."Imi cuprinde fata in palmele lui mari iar distanta dintre noi e de doar cativa centimetri.
"E casa lui, nu ai cum sa il dai afara"incerc sa ii ocoles privirea dar nu reusesc.
"Dar nu e corect, nu o sa te las sa imi cumperi o casa " ma asez pe banca si sunt fericita ca ma urmeaza asezandu-se langa mine genunchi nostri atingandu-se.
"Asa o sa fim chit"imi zambeste timid si ma i-a de mana iar eu nu inteleg despre ce vorbeste. "O sa va cumpar o casa daca o sa renunti la partea ta din firma."Ma ridic indignata si ma pregatesc sa ii dau una dar imi prinde mana si se ridica incercand sa ma sarute dar eu ma dau la o parte intorcandu-ma cu spatele. "Ce naiba e in neregula cu tine?" tipa nervos la mine.Ce?Vrea sa imi cumpere o casa doar ca sa renunt la firma lui idioata nu pentru ca ar tine la mine.Chiar ma gandeam sa renunt la ea dupa ce mi-a luat apararea in fata lui Tayor si practic ne-a salvat, cine stie ce ne-ar fi putut face Taylor.Dar acum nu o sa renunt ci din potriva o sa ii arat ca pot sa conduc firma lui idioata si ca o sa o fac mai bine ca el.
"Nu o sa renunt la nimic.Si daca mai imi spui o singura data sa renunt la ceva..."ma uit in ochii lui hipnotizata iar el isi inclesteaza maxilarul.
"Daca o sa fac asta, ce?" isi ridica capul facandu-ma sa ma simt inferioara lui.Dar ies din incercarea lui de a ma intimida si ii raspund hotarata.
"O sa te dau afara" ii zambesc fals apoi ma indrept inapoi spre casa.
"Ba nu o sa faci asta"spune plin de sine.
"Vrei sa vezi?" ii arunc o privire provocatoare care il face sa vina dupa mine si sa ma prinda de talie.
"Da, chiar as vrea" ma saruta si simt cum mi-se inmoaie picioarele.E mult mai bine ca in fanteziile mele.Dupe ce rupe sarutul imi sopteste in ureche "Ne vedem la firma colega" imi face cu ochiul iar eu il privesc cum pleaca pe jos pentru ca a venit cu mine cu masina.
Se asteapta sa ii cad in plasa dar nu o sa o fac.Luni o sa ma duc la firma aia nenorocita si o sa ii arat o alta fata a mea.Cat despre casa, il voi ruga pe Justin sa ma ajute sa il dau pe Taylor afara.Justin e un avocat bun, poate cel mai bun din Hamilton sau chiar din intreaga Canada.Ma duc in camera mea trecand pe langa Taylor care isi pansa piciorul ranit nezicandu-i nimic si ma bucur ca nici el nu spune nimic.Imi noul telefon mobil pe care nici macar nu l-am deschis din cutia lui.E un Nokia 9000 Communicator, e foarte bun dar si foarte scump avand in vedere ca a aparut acum 4 ani in '96 .Scot agenda lui Taylor pe care ma bucur ca am pastrat-o pentru ca in momentul de fata nu i-as fi cerut nici un pahar cu apa.Il sun pe Justin si dupa nici cateva secunde bipaitul deja enervant se opreste.
"Da?"o usurare imi invaluie corpul stiind ca nu a raspuns David.Inspir aer in piept apoi ii raspund lui Justin.
"Justin, sunt eu Valentina.Poti veni te rog pana la mine acasa?Sper ca nu te-am deranjat"imi musc buza de jos asteptandu-i raspunsul.
"Nu e nici o problema, vin imediat spre tine"zambesc fericita si ma trantesc in pat relaxata.
"Multumesc, esti un prieten bun." ma uit la telefon si observ ca a inchis.Pai, ce conteaza e ca vine aici pana la urma.
Peste 5 minute se aude o ciocanitura la usa mea.Cand a spus ca vine imediat nu a glumit.Deschid usa dar in fata ei nu e Justin ci Taylor.
"Pot intra?"imi scutur capul iar el isi baga mainile in buzunar scotand un mic scancet.Cred ca s-a atins la rana dar eu raman indiferenta in timp ce el se sprijina de peretele holului."Imi pare rau pentru ce s-a intamplat mai de vreme." Spune asta acum dar nu vreau sa imi imaginez ce sar fi intamplat daca nu intervenea David.
"Ba nu iti pare"vreau sa inchid usa dar nu ma lasa intrand peste mine."Iesi afara"Il imping facandu-l sa isi piarda putinul echilibru pe care il mai avea.In acel moment Justin intra in camera mea si se uita la mine apoi la Taylor care sta ranit pe jos iar apoi din nou la mine.
"Ce s-a intamplat?"ma intreaba nedumerit.
CITEȘTI
Viața nu e doar un joc de noroc
RomancePleci iar apoi te întorci.Lumea e schimbată dar nu prea.O luptă continuă cu tine însuți.Carieră sau dragoste?Bani se câștigă ușor dar iubirea si increderea greu.Oare când va învăța lumea că "Viața nu e doar un joc de noroc."