"Sa mergem in alta parte si o sa iti povestesc"il apuc de brat si il trag dupa mine afara.Ma asez pe banca iar el face la fel si se uita ingrijorat la mine.
Ii povestesc totul iar dupa ce termin isi pune mana peste a mea.Ma uit la mainile noastre dar nu o retrag pe a mea apoi ma uit in ochii lui.
"O sa te ajut sa il dai afara pe Taylor." fara sa vreau il imbratisez strans iar el face la fel." din pacate suntem intrerupti de tusitul ironic al lui David.De ce s-a intors?
"Vezi ca nu iti iese cu mine si te duci la fratele meu nu?Mereu o sa fie el rezerva ta"Justin vrea sa se ridice la David dar il prind de mana si il trag inapoi.
"El macar nu imi cere nimic in schimb.Nu e ipocrit un ca tine"isi ridica sprancenele apoi se incrunta la mine.
"Eu sunt ipocrit?Pentru ca am vrut sa iti cumpar o casa?"Doar asta a vrut?Cat de, cat de, nici macar nu pot sa gasesc un cuvant potrivit in momentul asta.
"Pentru casa aia eu trebuia sa renunt la firma aia idioata, pentru ca dupa barbatii ca tine, femeile nu sunt in stare sa conduca o amarata de companie.Nu tu ai spus asta?Nu tu ai spus ca nu vrei sa dai faliment?o sa iti demonstrez ca o sa fac o treaba mai buna ca tine iar daca o sa te impotivesti o sa te dau afara pe tine si pe cine vreau eu."pufnesc ridicandu-ma si dandu-i o palma.Justin se ridica si ma trage spre el soptindu-mi sa ma calmez.
"Sa te vad atunci.Vreau sa vad cum o sa te descurci.Dar daca o sa se duca de rapa firma la care am muncit sa ajunga mare o sa imi datorezi multe."rapufneste si pleaca suparat trantind mica poarta in urma lui.
"Il urasc."ma asez inapoi pe banca cu mainile stranse la piept.
"O sa te ajut"se uita in ochii mei apoi continua"O sa te ajut sa ii demonstrezi ca poti face asta mai bine ca el"ranjeste iar eu fac la fel."Parteneri?" imi intinde mana iar eu ma ridic inapoi scuturandu-i mana.
"Parteneri."ma imbratiseaza din nou apoi pleaca promitandu-mi ca ma va ajuta si cu Taylor si cu David.Deabea astept sa le vad fetele cand vor pierde in fata mea.O femeie va castiga in fata barbatilor.
"Valentina?"Diana ma intreaba ingrijorata in timp ce vine spre mine.Eu o imbratisez iar ea varsa cateva lacrimi.
"Totul va fi bine."o strang mai tare."Iti promit"
-Dupa 2 luni-
Astazi este prima mea zi la firma.Nu m-am dus in aceea luni deoarece pur si simplu nu aveam dispozitia necesara sa ma duc acolo.Acum au trecut doua luni de la incident si ma simt pregatita sa il infrunt pe David.Mi-am luat niste tocuri inalte o camasa bagata in fusta scurta din denim si un sacou scurt.
"Arati foarte bine"ma complimenteaza o voce placuta urechilor mele.Ma intorc si il vad pe Justin rezemat de tocul usi examindandu-mi corpul.Rosesc dar ma intorc repede ca sa nu observe."Esti gata pentru prima ta zi la firma?"ma intreaba increzator iar eu imi i-au geanta din pat si ma pozitionez in fata lui.
"Normal"imi dau parul pe spate iar el rade.
"Cu entuziasmul asta ai putea ajunge presedinte."chicotesc iar el face la fel.
"Mai sti?" trec pe langa el cu un zambet larg iar el ma urmeaza.Jos, pe canapea Sam si Diana stateau imbratisati uitandu-se la serialul lor preferat, 'Tanar si Nelinistit'.Serialul asta nu se mai termina niciodata cred ca are peste 1000 de episoade.
"Ce sexy suntem astazi"spune Diana si vine la mine sa ma imbratiseze.
"Unde e Valentina, ca nu o vad"spune Sam si se uita nedumerit prin camera apoi zambeste si vine la mine sa ma imbratiseze."Au" geme iar eu imi dau seama ca l-am atins la rana.
CITEȘTI
Viața nu e doar un joc de noroc
RomancePleci iar apoi te întorci.Lumea e schimbată dar nu prea.O luptă continuă cu tine însuți.Carieră sau dragoste?Bani se câștigă ușor dar iubirea si increderea greu.Oare când va învăța lumea că "Viața nu e doar un joc de noroc."